Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزشهای همگانی، در این مراسم که بعدازظهر امروز دوشنبه در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، احمد دنیامالی نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی، مهین فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش، حمید بنی تمیم مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش، اسمعیل زیارتی رئیس مرکز مطالعات شهری و روستایی وزارت کشور، افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی و کاوه احمدی مدیرکل ارتباطات و روابط عمومی وزارت ورزش حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی در ابتدای این مراسم با اشاره به اقداماتی که از سال گذشته برای تشویق و ترغیبت مردم به ورزش در دوران کرونا صورت گرفته است، گفت: کم توجهی به ورزش همگانی چه مستقیم و چه به صورت غیرمستقیم باعث تحمیل هزینه های سنگینی به مردم و کشور شده است. به خاطر کم تحرکی و کاهش فعالیت های بدنی بیماری های غیرواگیر افزایش یافته و از این ناحیه هزینه ۴۵ هزار میلیارد تومانی برای درمان به کشور وارد شده است.

وی با تاکید بر این که سرمایه گذاری در ورزش همگانی یک پس انداز مهم برای جمهوری اسلامی قلمداد خواهد شد گفت: ارزش های مدیریتی در این بخش باید تغییر کند و به جای سرمایه گذاری کوتاه مدت و کم اثر، باید به سمت سرمایه گذاری بلند مدت برویم چرا که ثمرات این سرمایه گذاری تا چند دهه در کشور باقی خواهد ماند.

افشین ملایی در ادامه تصریح کرد: در دو سال گذشته با مشارکت وزارت ورزش و حمایت معاونت توسعه ورزش همگانی ادبیات جدیدی را در ورزش همگانی ترویج دادیم و رفع کم تحرکی و کاهش فعالیت های بدنی را به عنوان یک مطالبه مطرح کردیم.

رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی تاکید کرد: در همین راستا سعی کردیم از طرفیت های برون سازمانی و بین بخشی هم استفاده کنیم. در شرایط فعلی تیم بزرگی در کشور شکل گرفته است و امیدواریم بتوانیم با اجرای برنامه های مد نظرمان و حمایت های مالی که از ورزش همگانی صورت می گیرد، حداکثر استفاده را از این برنامه ها داشته باشیم.

افشین ملایی در پایان گفت: متناسب با شرایط کرونا از خلاقیت و نوآوری در رویدادهای مختلف استفاده کرده ایم. یکی از کارهایی که در تابستان پیش رو با حمایت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش انجام خواهیم داد برگزاری المپیاد ورزش های مجازی است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ورزش همگانی افشین ملایی افشین ملایی چاقی ورزش همگانی فدراسیون ورزشهای همگانی سرمایه گذاری ورزش همگانی افشین ملایی وزارت ورزش توسعه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۳۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه هشدار دهنده وزیر ورزش خطاب به تاج

به گزارش ورزش سه و به نقل از رسانه اطلاع رسانی وزارت ورزش،  در نامه کیومرث هاشمی خطاب به رییس فدراسیون فوتبال آمده است: «همان‌طور که مطلع هستید موضوع امکان حضور بانوان محترم علاقه‌مند فوتبال در ورزشگاه‌های کشور در شرایطی مورد موافقت مراجع تصمیم‌گیرنده قرار گرفت که فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال کشور و هم‌چنین باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در جهت بهبود زیرساخت‌ها، ساماندهی هر چه بهتر هواداران زن و مرد و هم‌چنین ارتقای جو اخلاقی و فرهنگی حاکم بر استادیوم‌های فوتبال تلاش کنند که متأسفانه نه تنها شاهد بهبود شرایط فرهنگی حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال نیستیم، بلکه شاهد بروز و ظهور صحنه‌ها و اتفاقاتی هستیم که هرگز در شأن هواداران ایرانی نبوده و متأسفانه رفتار برخی هوادارنماها زمینه ایجاد خدشه بر منزلت و کرامت زن ایرانی را نیز فراهم کرده است که رصد و کنترل این افراد معدود وظیفه باشگاه‌هاست.

هاشمی در این نامه تاکید کرده است: «معتقدم بروز این نوع حوادث، ناشی از فقدان برنامه جامع فرهنگی برای بهبود جو حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال و هم‌چنین ناشی از کم‌توجهی برخی باشگاه‌های فرهنگی ورزشی فوتبال کشور است که متأسفانه لفظ «فرهنگی» را به عاریه یدک کشیده و فاقد اهتمام لازم برای ساماندهی هواداران خود هستند. بر همین اساس باید تأکید کنم مشاهده این نوع اتفاقات که دل مردم علاقمند به ورزش‌ کشور را نیز به درد آورده، به هیچ عنوان برای مجموعه ورزش کشور قابل قبول نبوده و همان‌طور که بارها تأکید کرده‌ام؛ «ورزش بدون ارزش برای نظام جمهوری اسلامی ایران فاقد اعتبار است».

و اما درخواست وزیر: با استفاده از ظرفیت قانونی در فدراسیون فوتبال، محرومیت خاطیان و هم‌چنین ارسال گزارش آسیب‌شناسی با محوریت بررسی علل وقوع حوادث این‌چنینی ظرف یک هفته، تدابیر لازم جهت ساماندهی دائمی هواداران با رویکرد قبول مسئولیت از سوی باشگاه‌ها پیش‌بینی شده و مراتب برنامه‌ریزی‌های عملیاتی در اسرع وقت به این وزارتخانه منعکس شود.

در پایان نامه قید شده: بدیهی است معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، تحقق این مأموریت مهم را تا اخذ نتایج ملموس با جدیت هر چه تمام‌تر پیگیری خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • نامه هشدار دهنده وزیر ورزش خطاب به تاج
  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • نخبگان موفقیت خود را مدیون معلمان هستند