Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@08:51:43 GMT

امتناع از انتشار فیش حقوقی مدیران شهرداری تهران

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۳۶۴۹

شهردار تهران درباره سامانه شفافیت و درج فیش حقوقی مدیران شهرداری، گفت: به ما گفتند فیش مدیران را منتشر کنید، اما دیدیم به صلاح نیست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  "پیروز حناچی" در نشست خبری مشترک با دو معاون «شهرسازی و معماری» و «فنی و عمرانی» که ظهر امروز(دوشنبه) برگزار شد، در پاسخ به پرسشی درباره شفافیت در شهرداری و انتشار حقوق مدیران این دوره، گفت: درباره دستمزد و حقوق در شهرداری، یک حقوق ثابت و یک متغیر وجود دارد که مستقیما به فعالیت مدیران مربوط است چنانچه مجمع‌ها به موقع برگزار شود به دلیل این این مجامع به منافع شهرداری مربوط است، مدیران تشویق می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: به ما گفتند فیش مدیران را منتشر کنید، اما دیدیم به صلاح نیست، زیرا برخی مدیران وام دریافت کرده‌اند و درست نیست منتشر شود. از سوی دیگر پایه حقوق مدیران هم ملاک نیست و فعالیت آن‌ها موثر است.

حناچی درباره هشدار قوه قضاییه در مورد حریم تهران به شهرداری نیز گفت: این موضوع پیرو گزارشی که در جلسه‌ای با قوه قضائیه مطرح شدد، زیرا درگیری‌های ناشی از حریم یکی از موضوعات مهم کشور است و تنها مربوط به تهران نیست. در شهرداری تهران همواره درگیر چالش منافع خصوصی و عمومی هستیم و قطعات بدون حمایت قوه قضاییه در این محاکم پیروز نمی‌شویم که خوشبختانه در این دوره قوه قضاییه عنایت خوبی در این خصوص داشته است.

شهردار تهران همچنین درباره سرانجام دستگیری دو شهردار مناطقه ۲ و ۸ تهران، گفت: هنوز حکمی برای همکارانمان که دستگاه‌های نظارتی پیگیر بودند، صادر نشده است. امیدوارم که تبرئه شوند، اما پرونده همچنان مفتوح است.

او در پاسخ به پرسشی مبنی بر محافظه کار بودن مدیریت شهری در قبال تخلفات گفت: من برای محافظه‌کاری و این انتقاد‌ها از ادبیات کمک میگیرم؛ «خرج چو از کیسه مهمان بود، حاتم طایی شدن آسان بود»؛ ما در مقام اجرا هستیم باید به گونه‌ای عمل کنیم که منافع شهر و شهروندان را تامین کنیم. در همین پرونده‌های تخلفات به تعداد زیادی رسیدگی شده و نتایجی هم داشت یکی از آن‌ها ساختمان روزنامه اطلاعات بوده که به شهرداری بازگشت، از طرف دیگر به صورت حقوقی هم ترغیب می‌کنیم، اما اگر اسم این کار محافظه‌کاریست من محافظه کار هستم. برچسب ها: شهردار تهران ، فیش حقوقی ، حقوق نجومی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: شهردار تهران فیش حقوقی حقوق نجومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۳۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به حقوق قشر کارگر توجه شود

امام جمعه اراک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: معلم در کلاس درس باید الگو بوده و نسبت به شهدا، امام و رهبری باید جزء وفادارترین افراد باشند و توجه به مقدسات را باید سر لوحه کار خود قرار دهند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: توجه و حساسیت معلمان نسبت به عفاف و حجاب باید ده‌ها برابر بیش از سایرین باشد و لازم است در این زمینه و نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب بیشتر توجه کنند.
او افزود: با اشاره به هفته کار و کارگر نیز گفت: اسلام عرق کارگر را همانند خون شهید می‌داند و باید به قشر کارگر و دستمزد آنها توجه بیشتری شود.
خطیب نماز جمعه اراک گفت: انتظار می‌رود شورا‌ها و شهرداری برای اقدامات بزرگ برنامه ریزی کنند تا از هزینه‌های جانبی برای مردم کم شود و تلاش صادقانه و کیفی را مورد توجه قرار دهند.
امام جمعه اراک در خصوص وظایف و اهمیت شورا‌ها و شهرداری افزود: شهر یک موجود زنده و فعال است و شهرداری و شورا باید در خصوص آن و توسعه شهری و ترافیک برنامه ریزی کند و نظارت‌ها را دقیق انجام  دهند و بر اعتماد سازی توجه کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به تحقق وعده صادق و شکست هیمنه پوشالین رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی هم گفت: امروز نباید از گرگ‌های ظالم ترسید، جوانان و سپاهی‌ها و ارتشی‌ها باید همواره در میدان مراقب دسیسه‌های دشمنان باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است
  • روزنامه‌ای آلمانی دلیل امتناع اوکراین از صلح با روسیه را فاش کرد
  • (ویدئو) مقامات آمریکا شایستگی اظهارنظر اخلاقی در خصوص حقوق بشر را ندارند
  • کنعانی: آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  • آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را ندارد
  • کنعانی:‌ آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را ندارد
  • به حقوق قشر کارگر توجه شود