Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد علی محمدی، معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کرمان با اشاره به اینکه کرمانی‌ها هموطنان خود را در روز‌های سخت تنها نگذاشتند، گفت: بخشی از کمک‌های فوق به صورت نقدی و مابقی به صورت غیر نقدی بوده است.

او افزود: خیرین در کهنوج ضمن توزیع گوشت نذری بین مددجویان بهزیستی این شهرستان و واریز مشارکت نقدی به مبلغ ۶۰ میلیون ریال به توزیع ۷۰۰ افطاری با ارزش ۲۱۰ میلیون ریال به مناسبت شب‌های قدر با کمک موسسه خیریه حضرت ابوالفضل علیه السلام پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 محمدی تصریح کرد: همچنین ۳۰ بسته غذایی بین مددجویان جامعه هدف کهنوج توزیع شد.

او از توزیع۴۰ کیلوگرم گوشت نذری و توزیع۶ تن پیاز و ۶۰ بسته غذایی هرکدام به ارزش ۳۰۰ هزار تومان بین مددجویان شهرستان ارزوییه جمعاً به ارزش ۲۵۳ میلیون ریال خبر داد و بیان کرد: خیرین ما در شهرستان ریگان به توزیع ١٢٠کیسه آرد بین مددجویان و محرومین به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال پرداختند.

او با بیان اینکه خرید و نصب تلویزیون۴۰ اینج برای یکی از معلولان جسمی و حرکتی نرماشیر به به مبلغ ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان با کمک موسسه خیریه دست‌های یاریگر از دیگر اقدامات بهزیستی در پویش ضیافت همدلی است، گفت: خرید و اهدای ۹ عدد پوشک ایزی لایف و سبدغذایی برای یکی ازمعلولان جسمی و حرکتی و توزیع ۳۰۰ بسته حمایتی معیشتی بین مددجویان شهرستان رفسنجان به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات بهزیستی در ماه مبارک بوده است.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کرمان گفت: تعداد ۹۰۰پرس غذای گرم در قالب طرح اطعام مهدوی بارعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت بیرون بر و همچنین تعداد ۲۰۰ قرص نان در قالب طرح (نذر نان رمضان) به همت مرکز نیکوکاری کوهبنان و بهزیستی این شهرستان بین خانواده‌های بی بضاعت در سطح شهر کوهبنان توزیع شد.

محمدی افزود: ازابتدای اجرای این طرح (اطعام مهدوی) تاکنون بالغ بر ۳ هزار و ۴۰۰ پرس غذای گرم در ۶ نوبت و تعداد ۷۲۰ قرص نان گرم (نذر نان رمضان) بین ایتام و نیازمندان سطح شهرکوهبنان و توابع توزیع شده است.

او تصریح کرد: در ادامه این طرح، موسسه خیریه نسیم مهربانی در قالب طرح ضیافت همدلی مومنانه تعداد ۲ هزار پرس غذای گرم و ۱۰۰ بسته سبدغذایی به ارزش۸۰۰ میلیون ریال را بین نیازمندان جامعه هدف بهزیستی شهرستان عنبرآباد توزیع کرده است.

محمدی بیان کرد: با همکاری مراکز مثبت زندگی در عنبرآباد، تعداد ۲ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال، همچنین تعداد ۱۰۰ سبد غذایی شامل برنج، ماکارونی، رب، قند، گوشت گوسفند و میوه به ارزش تقریبی هر سبد ۳ میلیون ریال تهیه و در بین نیازمندان و جامعه هدف بهزیستی توزیع شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کرمان با اشاره به اینکه یکی از بانوان نیکوکار کرمانی تعداد ۱۳ حلب خرما، جمعاً به ارزش ۶ میلیون و ۷۶۰ هزار ریال به حوزه مشارکت‌های مردمی اهدا کرد که خرما‌های دریافتی با توجه به نیت خاص خیر در بین خانوار‌های نیازمند تحت حمایت بهزیستی به همت مددکاران مراکز حمایتی فیاض بخش ۱ و ۲ و اداره بهزیستی شهرستان کرمان توزیع شده است، گفت: همچنین یکی دیگر از از بانوان نیکوکار کرمانی، تعداد ۲۰ سبد کالا، جمعاً به ارزش یکصد میلیون ریال به بهزیستی شهرستان کرمان اهداکرد که سبد‌های مورد اشاره به همت کارشناسان مشارکت‌های مردمی آن اداره در بین ۲۰ خانوار نیازمند تحت حمایت بهزیستی در مناطق مختلف شهر کرمان توزیع شد.

محمدی اهدای بیش از ۵۰ سبد معیشتی، کفش و البسه به سیل زدگان بخش گلباف کرمان را از دیگر برنامه‌های معاونت مشارکت‌های مردمی در ماه مبارک امسال دانست.

او تصریح کرد: بهزیستی استان کرمان در همین ۵۶ سبد معیشتی، توزیع آرد برای طبخ نان، انواع البسه و کفش به خانوار‌های مددجوی تحت حمایت در بخش گلباف مبادرت ورزیده است و برای مساعدت به خانوار‌های آسیب دیده تحت حمایت، مبلغی نیز به عنوان کمک هزینه معیشتی ظرف چند روز آینده از سوی اداره کل بهزیستی به حساب افراد مورد نظر واریز می‌شود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی کرمان بسته معیشتی بهزیستی استان کرمان مشارکت های مردمی بین مددجویان میلیون ریال تحت حمایت غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۳۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید

به گزارش خبرنگار مهر، رضا جعفری، صبح جمعه به خبرنگاران گفت: کبد زنده یاد امیرحسین ربیعی جوان ۲۲ ساله اهل و ساکن کرمان که در اثر حادثه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه برای پیوند به شیراز منتقل و به یک بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.

وی افزود: امیرحسین چهار روز قبل در اثر سانحه تصادف به بیمارستان شهید باهنر منتقل و متأسفانه علیرغم تلاش‌های کادر درمان دچار مرگ مغزی شده بود که پس از تأیید مرگ مغزی و رضایت اهدا عضو از خانواده، کبد وی جهت پیوند به شیراز منتقل شد.

جعفری، با بیان اینکه تاکنون ۲۲۰ اهدای عضو در استان کرمان انجام شده است، تصریح کرد: باید از زحمات و تلاش‌های مسئول و هماهنگ کنندگان واحد فراهم آوری اعضای پیوندی کرمان، کادر جراحی، ارتوپدی و بیهوشی و کادر پرستاری بخش‌های جراحی و آی سی یو و همکاران اتاق عمل بیمارستان شهید باهنر تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: علاوه بر کبد، قسمتی از استخوان زانو وی نیز جهت ترمیم مشکل حرکتی زانو سه بیمار برداشته شد تا به این عزیزان پیوند زده شود.

کد خبر 6088976

دیگر خبرها

  • رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • آزادسازي اراضي دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان