Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامیاب از تخصیص بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای خرید ماشین های کشاورزی در گیلان خبر داد و گفت: تسهیلات مکانیزاسیون نقش مهمی در بهینه سازی و نوسازی ماشین ها و ادوات کشاورزی دارد.

«حیدر کامیاب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به اینکه در سال جاری هزار و یکصد میلیارد ریال تسهیلات بانکی خرید ماشین های کشاورزی از محل خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی صورت گرفته است بیان کرد: این تسهیلات جهت تجهیز و نوسازی ناوگان ماشین های کشاورزی استان گیلان با عاملیت بانک کشاورزی تخصیص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس فناوری مکانیزاسیون جهاد کشاورزی گیلان افزود: همه زیر بخش های کشاورزی از جمله زراعت، باغبانی، دام و طیور، شیلات و آبزیان، گلخانه ها، منابع طبیعی و... می توانند از این خط اعتباری مکانیزاسیون برای توسعه تکنولوژی و تامین ماشین آلات مورد نیاز بهره برداران، برخوردار شوند.



وی اضافه کرد: تسهیلات مکانیزاسیون نقش مهمی در بهینه سازی و نوسازی ماشین ها و ادوات کشاورزی دارد و به ارتقای بهره وری تولید در زیر بخش های مختلف تولیدی کمک قابل توجهی می کند.



کامیاب گفت: توسعه مکانیزاسیون کشاورزی علاوه بر کاهش هزینه تولید، کاهش سختی کار، افزایش راندمان تولید و کاهش ضایعات، نقش مهمی در کاهش مصرف آب، مدیریت بهتر به زراعی، استفاده از ظرفیت های بالقوه بخش و حفاظت بهتر منابع پایه کشاورزی از جمله آب و خاک و ...را در پی دارد.



وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از یک هزار و  ۶۰میلیارد ریال تسهیلات در بخش مکانیزاسیون به بهره برداران گیلان پرداخت شد اظهار کرد: از این محل بیش از ۲ هزار دستگاه جذب و به ناوگان ماشینی استان اضافه شد.



کامیاب افزود: جذب این میزان اعتبار و ماشین آلات موجب ارتقای ضریب مکانیزاسیون استان به میزان ۱۱ اسب بخار در هکتار شد.



وی خاطر نشان کرد: ضریب مکانیزاسیون کشاورزی استان گیلان در پایان سال ۹۹ به ۱۶.۲ اسب بخار در هکتار رسید.

پایان پیام/165

منبع: شبستان

کلیدواژه: جهاد کشاورزی گیلان تسهیلات خرید ادوات کشاورزی کاهش هزینه ها ماشین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۳۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند

محمد آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه نوسازی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی موجود در بافت‌های فرسوده کشور آغاز شده است بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده پیش‌بینی می‌شود از این تعداد حدود ۱۰۰ هزار واحد تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه  پرداخت تسهیلات به حوزه نوسازی بافت های فرسوده  در صورت صنعتی سازی افزایش خواهد یافت: بانک ها در صورت پرداخت تسهیلات بافت های فرسوده می‌توانند زمینه ساز ورود بیشتر سازندگان به این طرح ها شوند.

آیینی اظهار کرد: نوسازی ۲۶۰ هزار خانه در دولت سیزدهم و در طی دو سال گذشته انجام شده است گفت: ۲۵ هزار واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده کشور در آینده‌ای نزدیک با حضور رییس جمهور به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اظهار کرد: حدود ۵۵ درصد بافت فرسوده در وسعت ۲ هزار و ۱۰۰ هکتار را بافت تاریخی تشکیل می‌دهد که نوسازی این مناطق نیازمند همراهی و تعامل بیش از پیش وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای جذب سرمایه‌گذران است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت های مردمی خود نقش بسیار موثری در بهبود و تسریع اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن دارد و این امر خود می تواند در فرهنگ سازی نوسازی بافت های فرسوده کشور موثر باشد.

او گفت: پرداخت تسهیلات ساخت و همچنین حمایت از بخش خصوصی و مالکان یکی از عواملی است که می تواند بازار مسکن را به سمت رونق هدایت کند و این موضوع را دولت در دستور کار خود قرار داده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس
  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی کمک می‌کند؟
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی به کمک می‌کند؟