Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@02:50:36 GMT

چتر حمایت احرار بر سر زندانیان لامردی

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۴۲۹۳

چتر حمایت احرار بر سر زندانیان لامردی

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، ۱۱ نفر از جوانان بسیجی جهادی این شهرستان آستین همت خود را این بار برای آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد بالا زدند و نام گروه خود را احرار گذاشتند تا آزادگان بخش افرادی باشند که پشت میله های زندان افتاده اند که جز شانه های لرزان و چشم های سرخ چیزی برایشان باقی نمانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه جهادی احرار شهرستان لامرد تمام همت خود را به کار بست تا به چشم انتظاری بچه های زندانیان جرائم غیر عمد که از بد روزگار چرخ زندگی برایشان نچرخیده است پایان دهند.

گروه جهادی احرار بر این باور است که حضور سرپرست های خانواده در زندان آن هم به دلیل جرائم غیرعمد خسارات های فراوانی به فرزندان آنان و جامعه وارد می کند به همین منظور نجات‌بخش پدران و مادران زندانی بودند و هر فراخوان خود را با نام مبارک یکی از شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرستان لامرد نامگذاری می کردند و پس از آن با همت والای خیرین و آحاد مردم موجب آزادی زندانیان جرائم غیرعمد می شدند.

مسوول گروه جهادی احرار در گفت و گو با خبرنگار فارس در لامرد با بیان اینکه فعالیت این گروه از مهرماه ۱۳۹۹ آغاز شد، اظهار داشت: هدف اصلی از راه اندازی این گروه جهادی کاهش آلام و مشکلات مردم بود و تاکنون ۲۰ زندانی جرائم غیر عمد توسط این گروه از زندان آزاد شده اند و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

احمد قائدی افزود: این گروه جهادی دارای تشیکلات منظم و مسنجم است که تیم های مختلف در آن وجود دارد و پس از اینکه پرونده زندانیان جرائم غیر عمد از دادگستری گرفته می شود با خانواده آنان تماس گرفته شده و با فراخوان هایی که به نام شهدا اعلام می شود با کمک خیرین و مردم عزیز، کمک های مالی جمع آوری و پس از آن زندانی جرائم غیر عمد از زندان آزاد می شود.

وی ادامه داد: البته  برای آزادی هر زندانی ابتدا تیم چند نفره گروه جهادی احرار بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند، تحقیقات محلی در مورد این پرونده ها که اغلب فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و  معتمدین محله ها می باشند انجام  می شود که فرد مورد نظر معضل اجتماعی نداشته و یا اینکه آزادی این فرد ضرری برای جامعه نداشته باشد.

مسوول گروه جهادی احرار خاطرنشان کرد: بعد از انجام این تحقیقات تیم جهادی احرار ورود پیدا می کند، ابتدا از شاکی تخفیف گرفته و صورتجلسه می‌شود و بعداز گرفتن تخفیف فراخوان زده شده که البته در پرونده های عمد فقط با وساطتت و مصالحه ختم به خیر می شود.

قائدی  با اعلام اینکه گروه جهادی احرار توانست با اقدامات خوب و منسجم خود رتبه دوم را در سطح استان فارس کسب نماید بیان داشت: در طی این ۷ ماه  ۲۰ زندانی آزاد شدند.

وی اضافه کرد: در همین ماه مبارک رمضان سال جاری با تلاش گروه جهادی احرار ۳ پرونده مختومه و تعداد ۴ نفر که ۲ نفر خانم بودند به آغوش گرم خانواده بازگشتند.‌

مسوول گروه جهادی احرار ادامه داد: تا کنون در حدود یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون  تومان پرونده توسط گروه جهادی احرار مختومه شده است.

قائدی در ادامه سخنان خود از همه خیرین و حامیان، امام جمعه لامرد، رئیس دادگستری، دادستان لامرد، فرمانده هان بسیج و سپاه و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهری شهید مصطفی خمینی (ره) که گروه جهادی احرار را حمایت و هم فکری نمودند تشکر کرد.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: زندان زندانیان جرائم لامرد گروه جهادی احرار احمد قائدی زندانیان جرائم غیر گروه جهادی احرار جرائم غیر عمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۴۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات گفت: گروه‌های جهادی با استفاده از ظرفیت درون سازمانی و بومی سازی توانسته‌اند با محققین و اندیشمندان و جوانان ایرانی تحریم‌ها را بی‌اثر سازند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حمیدرضا الله‌بداشتی رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات ظهر امروز در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی به مناسبت روز کارگر با اشاره به اینکه اگر فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی و فعل توانستیم را به درستی صرف کنیم ما می توانیم بر تمام مشکلات کشور فائق شویم، اظهار داشت: ما از تمام کارگرانی که به صورت شبانه روزی تلاش مجاهدانه انجام می‌دهند تشکر کرده و آنها را رکن اصلی اقتصاد کشور می دانیم.

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور ادامه داد:  جوانان ما، در گروه‌های جهادی با استفاده از ظرفیت درون سازمانی و بومی سازی توانسته‌اند با محققین و اندیشمندان و جوانان ایرانی تحریم‌ها را بی‌اثر سازند.

الله‌بداشتی با  بیان اینکه تلاش  مجاهدانه سبب موفقیت می شود، افزود : امروز تفکر است که می تواند تشکر را هدایت کند و این  تفکر امروز کارساز شده است.

 وی با اشاره به اینکه امروز ما در کنارهم باید راهبرد سال را عملیاتی کنیم، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با کارگران تکلیف را بر مدیران کشور تمام کرد، امنیت شغلی به عنوان  فصل‌الخطاب این فرمایشات بوده است.

رئیس سازمان کارگری و کارخانجات کشور با توجه به اینکه توجه به کارگر به جهت اینکه ستون فقرات کشورند حائز اهمیت است، بیان کرد: امروز دست بر زانوهای خود گذاشته و ایستاده‌ایم و به دنیا فریاد می‌زنیم که ما می‌توانیم و در صنعت موشکی موفقیت داشته‌ایم به جهت شهید تهرانی مقدم و شهید حاج فاسم سلیمانی‌ها و دیگر شهدا را تقدیم کرده‌ایم.

 وی با بیان اینکه صنعت نیازمند خون دادن  و ابرو دادن دارد،گفت: حال کارگران باید بهتر شود البته مشکلاتی وجود دارد که باید با کمک مسئولین و خود مردم و کارگران این مشکلات برطرف شود.

الله‌بداشتی با اشاره به اینکه  با تمام دشمنی‌هایی کشورهای ظالم در برابر ما انجام داده‌اند با تمام قوا ایستاده‌ایم، افزود: جوانانی که با تفکر بسیجی و جهادی  خطوطی را که دشمن فکر نمی‌کرد هرگز  بتواند به تولید بینجامد جاری و تکمیل کرده‌ایم.

وی با توجه به اینکه هر زمان که متخصصین و‌متعهدین  پای کار آمدند ما توانستیم و کیانی که کشور خود را رها کردند و به دشمن پناه بردند قطعا زیان‌دیدگان هستند، بیان کرد: سپاه و بسیج در تمام تنگناها کنار مردم ماندند مانند زمان کرونا و سیل‌زدگی و حوادث طبیعی ما ماندیم و با تمام عشق به مردم کشور خود کمک کرده و خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم 
  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • رفع مشکلات ثبتی ۳۰ ساله به همت ۲۰ گروه جهادی در استان یزد
  • گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه