Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینتر مثل باشگاه های دیگر اوضاع مالی مطلوبی ندارد.

استیون ژانگ، رئیس چینی اینتر به بازیکنان این باشگاه گفت پروژه برنده فعلی ادامه پیدا می کند اما از آنها درخواست کرد که اگر می توانند از دستمزد دو ماه خود چشم پوشی کنند. 

طرفداری | به گزارش اسکای ایتالیا، استیون ژانگ امروز در کمپ آپیانو جنتیله با بازیکنان اینتر ملاقات کرد و به آنها شرایط سختی که باشگاه های فوتبال از جمله اینتر پس از همه گیری کرونا در حال تجربه کردن هستند را توضیح داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژانگ از بازیکنان خواست تا آنها از دستمزد معوقه 2 ماه خود (در نوامبر و دسامبر 2020) چشم پوشی کنند که این کار باعث می شود نراتزوری حدود 25 میلیون یورو را ذخیره کند.

اکنون بازیکنان باید تصمیم بگیرند که خواسته ژانگ را بپذیرند یا اینکه به دنبال راه حل های جایگزین مثل پذیرش تاخیر در دریافت دستمزد هایشان باشند. اینتر با وجود سیاست بازبینی در هزینه ها، به تعهدات خود احترام می گذارد و پاداش های قهرمانی را نیز پرداخت می کند. ژانگ همچنین به بازیکنان اینتر اعلام کرد هدف باشگاه ادامه دادن به پروژه برنده فعلی است. گفتنی است اینتر برخلاف بسیاری از باشگاه ها، تمام دستمزدهای بازیکنانش در فصل قبل را پرداخت کرده بود اما در فصل جاری انجام چنین کاری دشوار شده است.

اخبار داغ 

اوجی هنرمند معروف درگذشت + عکس روایت جواد منافی از دیدار اتفاقی با محرمی: مجتبی معرفتش را نشان داد و مرا به پرسپولیس دعوت کرد نقش پررنگ کریم باقری در ختم غائله اصفهان / فیلم کنعانی زادگان برای مصدومیت خود سند رو کرد/ فیلم اختصاصی طرفداری فدراسیون فوتبال ایتالیا: یوونتوس اگر از سوپرلیگ کنار نرود، از سری آ اخراج می شود حمایت ریاض محرز از فلسطین: شیخ جراح را نجات دهید

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۴۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو

بونجورنو شاید تورینو را در تابستان 2024 ترک کند

طرفداری | تعداد تیم های علاقه مند به جذب الساندرو بونجورنو، مدافع ایتالیایی تورینو افزایش یافته است.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، ناپولی تحرکاتی برای جذب الساندرو بونجورنو داشته اما اینتر نیز نام او را در صدر فهرست گزینه های تقویت خط دفاعی تیم تحت هدایت سیمونه اینزاگی قرار داده است. یوونتوس هم وضعیت این مدافع 24 ساله را زیرنظر خواهد داشت و در صورت جدایی یکی از مدافعانش برای خرید او اقدام خواهد کرد. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ اگر ساسولو همیشه مقابل اینتر بازی می کرد
  • خلاصه بازی ساسولو 1-0 اینتر (سری آ - 2023/24)
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد
  • گل آرماند لورینته به اینتر (ساسولو 1-0 اینتر)
  • ساسولو - اینتر؛ ترکیب رسمی
  • 5 گل برتر اینتر مقابل ساسولو در خارج از خانه / فیلم
  • ۱۰ گل و پاس گل: مسی بازیکن ماه ام‌ال‌اس شد
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • چلسی - تاتنهام؛ ترکیب رسمی