Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فدراسیون هاکی به دنبال موفقیت‌های بزرگ برای این رشته ورزشی در سال‌های آینده است، آنها به خوبی می‌دانند در اولین گام باید بستری لازم را برای این موفقیت‌ها آماده کنند. احداث کمپ هاکی یکی از اقدامات مثبت است که چندی پیش مورد تقدیر وزارت ورزش و جوانان قرار گرفت.

قدیمی: استارت کمپ هاکی به زودی آغاز می‌شود

«بهرام قدیمی» رییس فدراسیون هاکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به انتخابات هیات هاکی استان یزد اظهار داشت: انتخابات طبق اساسنامه و به صورت کاملا قانونی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به طور حتم انتظارات از رییس هیات هاکی استان یزد این است برنامه‌های ویژه‌ای برای گسترش و ترویج این رشته پرطرفدار و جذاب داشته باشد.

رییس فدراسیون هاکی خاطرنشان کرد: اولین آکادمی تخصصی هاکی ساحلی در ورزشگاه بین‌المللی محمود آباد یزد احداث شد و قرار است در تمام استان‌های کشور چنین فعالیت ‌و آکادمی‌هایی داشته باشیم.

قدیمی تصریح کرد: سرتاسر ایران پر از نیروها و استعدادهای درخشانی است که می‌توانند آینده ورزش هاکی را به بهترین شکل ممکن رقم بزنند. باید از این استعدادها با برنامه‌های علمی و جدی استفاده لازم را ببریم.

وی تاکید کرد: به زودی کار احداث کمپ و آکادمی بین‌المللی هاکی در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد چرا که کنفدراسیون هاکی آسیا از ما خواسته در کمترین زمان این کمپ به بهره‌برداری برسد.

رییس فدراسیون هاکی در پایان گفت: در سال جدید دو رویداد مهم و بین‌المللی هاکی که مسابقات آسیایی و جهانی است در پیش خواهد بود و به طور حتم هدف ما این است با آمادگی کامل در این رقابت‌ها شرکت کرده و همچون گذشته از نام و اعتبار ایران دفاع کنیم.

قهرمانی: کمک کنفدراسیون آسیا اتفاق بزرگ برای هاکی ایران بود

«فرشاد قهرمانی» عضو هیات رییسه فدراسیون هاکی نیز در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به کمک ۲۵۰ هزار دلاری کنفدراسیون هاکی آسیا برای ساخت کمپ مسابقه‌ای، تمرینی و آکادمی بین‌المللی اظهار داشت: این یک اتفاق بزرگ و ویژه‌ای برای ورزش ایران بود و نشان از توان بالای فنی و ارتباطات بین‌المللی فدراسیون هاکی دارد.

وی افزود: به طور حتم در فدراسیون هاکی تلاش خواهیم کرد تا کار احداث و بهره‌برداری این کمپ را در کمترین زمان انجام دهیم. داشتن یک کمپ مجهز با استانداردهای بالا می‌تواند به رشد و ارتقا ورزش هاکی در مدت زمانی کوتاه کمک شایانی کند.

عضو هیات رییسه فدراسیون هاکی خاطرنشان کرد: در سال ۹۹ با توجه به اینکه ویروس کرونا باعث شد فعالیت‌های بسیاری از رشته‌های ورزشی مختل شود، فدراسیون هاکی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی لیگ خود را در بخش زنان و مردان در بالاترین کیفیت برگزار کرد.

قهرمانی تصریح کرد: برای توسعه هاکی اقدامات و گام‌های خوبی برداشته شده است؛ به عنوان مثال بعد از ۵۰ سال پروتکل‌ همکاری با آموزش و پرورش امضا شد، با شهرداری و دیگر ادارات و ارگان‌هایی که می‌توانند به رشد هاکی کمک کنند همکاری‌های مثبتی داشته‌ایم.

وی تاکید کرد: یکی از بخش‌هایی که فدراسیون هاکی در آن موفق بوده و تلاش کرده است بخش زنان بوده است. در بعد داخلی و بین‌المللی در این بخش پیشرفت‌های چشمگیری صورت گرفته است، برگزاری لیگ به صورت منظم و قرار گرفتن در رنکینگ‌ آسیا پس از ۱۰ سال نشانه‌های پیشرفت بوده که با تلاش مستمر رخ داده است.

عضو هیات رییسه فدراسیون هاکی در پایان گفت: در سال جاری دو رویداد مهم و بزرگ برای هاکی در پیش است، مسابقات جهانی و آسیایی برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و می‌کوشیم به خوبی از نام و اعتبار ایران در این تورنمنت‌های مهم دفاع کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون هاکی ورزشگاه آزادی بهرام قدیمی فدراسیون هاکی ورزشگاه آزادی فدراسیون هاکی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۴۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال که توسعه پوشش فیبرنوری را به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های درحال پیش‌برد خود دارد، به تازگی و با هدف توانمندسازی پیمانکاران و  پرورش کارشناسان متخصص و ماهر در حوزه فیبرنوری، کارگاه آموزشی «Passive FTTH/FTTX Network» را توسط آکادمی ایرانسل و با همکاری تیم شبکه ایرانسل، برگزار کرده است.

در اولین دوره از این کارگاه که به مدت ۳۲ ساعت و با پنج موضوع تخصصی Fiber Basics، Test & Delivery، Fiber Design، Execution و Network Safety برگزار شد، شرکت‌کنندگان از طریق یک محیط آزمایشگاهی واقعی و قابل تست، توانمندی خود را در حوزه‌های مذکور، به سطوح بالاتری رساندند.

همچنین توانمندسازی و هماهنگی پیمانکاران ایرانسل جهت پروژه‌های FTTH/FTTX و به منظور طراحی و اجرای بهینه‌تر و اجرای شبکه‌های قوی‌تر در پروژه‌های فیبر، مطابق با استانداردهای بین المللی FOA و شخصی‌سازی آن در شبکه فیبرنوری ایرانسل، از اهداف دیگر برگزاری این کارگاه بود.

این کارگاه‌ها به صورت مستمر برگزار می‌شوند و تمامی علاقمندان می توانند از اینجا، پیش ثبت نام اولیه را برای حضور در دوره‌های بعدی، انجام دهند.

توسعه اشتغال دانش‌بنیان و استفاده از ظرفیت نخبگان در توسعه صنعت فناوری‌اطلاعات و ارتباطات، تسهیل و حمایت از ایجاد و توسعه زیست‌بوم نوآوری و افزایش عمق بومی‌سازی فناوری‌های کلیدی در این صنعت و نیز تجاری‌سازی، ایجاد یا توسعه بازار برای شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این حوزه، از جمله اهداف ایرانسل در حمایت از زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور است که با اعلام فراخوان‌های همکاری و امضای توافق‌نامه‌ها با سازمان‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها و بنیادهای علمی، حمایت از طرح‌های تحقیقاتی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و…، توسط مجموعه ایرانسل لبز که بازوی تحقیق و توسعه ایرانسل است، پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • محل دفن افلاطون کشف شد | رمزگشایی طومارهای باستانی از طریق هوش موصنوعی
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران
  • پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • پاپیروس دو هزار ساله‌ای که احتمالا راز «آرامگاه افلاطون» را فاش می‌کند (+عکس)
  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا
  • کلنگ احداث درمانگاه تخصصی در مهرگان به زمین خواهد خورد