Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@06:57:53 GMT

قدردانی فلسطینیان قدس از پاسخ موشکی مقاومت به جنایت صهیونیست‌ها+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۴۷۳۹

قدردانی فلسطینیان قدس از پاسخ موشکی مقاومت به جنایت صهیونیست‌ها+فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جمعی از فلسطینیان با برگزاری تجمعی در مسجد الاقصی از پاسخ راکتی مقاومت فلسطین به جنایت صهیونیست‌ها در قدس اشغالی قدردانی کردند.

همچنین ساکنان محله «شیخ الجراح» قدس که صهیونیست‌ها قصد دارند آنها را اخراج کرده و خانه‌هایشان را ویران کنند با آغاز حملات راکتی مقاومت خوشحالی خود را ابراز داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

از سوی دیگر با آغاز حملات راکتی مقاومت فلسطین، شهرک‌نشینان صهیونیستی که در اطراف مسجد الاقصی تجمع کرده بودند، پا به فرار گذاشتند.

 

در حمله اشغالگران صهیونیستی به گروهی از شهروندان در بیت حانون در شمال غزه، 9 نفر از جمله سه کودک فلسطینی شهید شدند.

شبکه خبری المیادین نیز خبر از حمله توپخانه‌های اسرائیل به منازل فلسطین به منطقه بیت حانون واقع در شمال نوار غزه داده است.

همزمان با اتمام ضرب‌الاجل، گروه‌های مقاومت فلسطین به خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه حمله کرده و ده‌ها موشک به سمت قدس اشغالی شلیک کردند.

وبگاه فلسطینی «نیوپرس» در این ارتباط خبر داد که یک جیپ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی آتش گرفته است.

بر اساس این گزارش، این جیپ با یک موشک هدایت‌شونده در مرزهای شمالی نوار غزه هدف حمله قرار گرفته است.

صحن‌های مسجد‌الاقصی، از صبح امروز (دوشنبه - ۱۰ می) بار دیگر شاهد یورش نظامیان صهیونیست در راستای حمایت از شهرک‌نشینان به نمازگزاران فلسطینی بود.

در ادامه حملات نظامیان صهیونیست به فلسطینی‌ها در محله شیخ جراح در قدس شرقی، شب گذشته، دست کم چهارده فلسطینی مجروح شدند که چهار نفر از آنها به بیمارستان انتقال یافتند.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: فلسطین قدس اشغالی قدس مسجد الاقصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۴۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله به پادگان نظامی «برانیت» رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله موشکی به یک پادگان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در بیانیه حزب الله آمده است: برای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۸:۱۵ صبح امروز چهارشنبه (به وقت محلی) محل تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در اطراف پادگان «برانیت» با سلاح موشکی و گلوله‌های توپخانه هدف قرار دادند.

این خبر در حالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیش از صدور بیانیه حزب الله از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های نطوعا،‌ متات، الکوش و حرفیش در منطقه الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی در پی حمله موشکی از جنوب لبنان خبر داده بودند.

کد خبر 6093793

دیگر خبرها

  • حمله موشکی حزب الله به پادگان نظامی «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ تن رسید
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • با حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست