Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم‌نامه همکاری علمی و کارآفرینی پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی و رادیو تهران به امضاء رسید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، این تفاهم‌نامه به منظور مشارکت و بهره‌گیری از توانایی‌های رسانه برای جذب و پرورش ایده‌های خلاق، به امضای دکتر کوروش پرند رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه شهیدبهشتی و حمیدرضا صحراگرد مدیر شبکه رادیویی تهران رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تفاهم‌نامه با هدف تسریع و هموار کردن مسیر پرورش و کارآفرینی ایده‌های علمی و خلاق در راستای شعار سال ۱۴۰۰ (تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی‌ها) منعقد شده است و همکاری دو طرف در جهت پویش ایده باز در برنامه شبکه رادیویی تهران با عنوان «علم بهتر است» میسر خواهد شد.

به نقل از وزارت علوم، معرفی ایده‌های مخاطبان از برنامه «علم بهتر است» رادیو تهران به سمع مخاطبان می‌رسد و داوری و ارزش‌گذاری ایده‌های مخاطبان در پویش ایده باز برنامه مذکور به واسطه داوران در پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی انجام می‌شود. همچنین، ارائه راهنمایی و مشاوره تخصصی به ایده‌های برتر توسط مرکز رشد دانشگاه شهید بهشتی ارائه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پارک فناوری پارک فناوری شهید بهشتی رادیو تهران کارآفرینی دانشگاه شهید شهید بهشتی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۴۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 748235

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • ۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد
  • اقدام حیرت‌آور زاکانی در مقابل پارک قیطریه با یک بنر! | تصویر