Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-05@23:49:32 GMT

«کیان ۷۰۰» هفت تُنی؛ آشیانه دو تانک ۶۰ تُنی

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۴۸۷۷

«کیان ۷۰۰» هفت تُنی؛ آشیانه دو تانک ۶۰ تُنی

‍‍‍‍‍‍

کیان ۷۰۰ با قدرت موتور ۷۰۰ اسب بخار، قابلیت کشندگی ۲۰۰ تن را بروی کشنده فوق سنگین «سلیمان ۳» دارد، این خودروی سنگین تانک‌بر ایرانی، قدرت حمل هم‌زمان دو تانک ۶۰ تنی را دارد. خبرگزاری میزان - نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز به یک نیروی متحرک نسبت به افزایش تحرک این نیرو تبدیل شده است، ساخت انواع پهپادها، تانک‌ها، نفربر،ها و خودروهای سنگین جهت حمل تانک، نیروی زمینی را به نیروی محرک تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

      نیروی زمینی ارتش، امروز برای خنثی‌سازی تهدیدات دشمن، با رصد تحرکات دشمن از طریق سامانه‌های راداری بومی، از تجهیزات نامی و یگان‌های متحرک و هجومی برخوردار است، چابکی این نیرو قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران را در رزم زمینی ارتقاء داه است، امروز محصولات دفاعی بومی در نیروی زمینی ارتش قابلیت زمین‌گیر کردن تجهیزات نظامی هر متجاوزی را کیلومترها دورتر از مرزهای کشور دارد.   نیروی زمینی ارتش در ساخت خودروهای سنگین به منظور افزایش دامنه تحرک این نیرو موفق به ساخت خانواده خودروهای سنگین حامل تانک به نام کیان شده است، طی سال‌های اخیر توانسته چند نسل از این خانواده را تولید و به توان رزم زمینی این نیرو بیفزاید.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   نیروی زمینی با اتکا به توانمندی متخصصین جوان خود در شرکت جهاد خودکفایی زرهرن، موفق به ساخت نسل جدیدی از خانواده کیان به نام «کیان ۷۰۰» شده است، وزن این خودروی سنگین تانک بر بومی ۱۷ تن و ۷۰۰ کیلوگرم است، با برخورداری از ۱۲ دنده، تعداد ۱+۳ محور دارد.     «کیان ۷۰۰ »؛ با قدرت موتور ۷۰۰ اسب بخار، قابلیت کشندگی ۲۰۰ تن را بروی کشنده فوق سنگین «سلیمان ۳» دارد، این خودروی سنگین تانک بر ایرانی، قدرت حمل هم‌زمان دو تانک ۶۰ تنی را دارد، کیان ۷۰۰ با این قابلیت یک محصول مهم ایرانی در مقیاس بین‌المللی محسوب می‌شود، این محول دفاعی بومی گوی سبقت را از نمونه‌های خارجی خود ربوده است.   کیان ۵۰۰ و کیان ۶۰۰ اعضای دیگر خانواده کیان ساخت ده در شرکت زرهرن و الحاقی به نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند، کیان ۵۰۰ از موتوری با توان ۵۰۰ اسب بخار ۶، سیلندر، گیربکس ۱۶ سرعته با صفحه کلاچ دوبل برخوردار است، این محصول دفاعی کاملاً ایرانی با قدرت کشندگی ۲۰۰ تن، قابلیت حمل محموله ۶۰ تنی را دارد.   بیشتربخوانید: سامانه یاور؛ شکارچی موشک‌های ضد رادار دشمن سپاه؛ از بسط عمق استراتژیک ایران تا نگهبانی از انقلاب و دستاورد‌های آن شهید حق‌بین در آیینه فرزند؛ از درایت در حل مسائل تا توصیه به ولایتمداری وداع با همسنگر حاج قاسم/ فرمانده نیروی قدس: راه شهید حجازی در عرصه مقاومت همچنان استمرار دارد/ + فیلم و عکس شهید حجازی از فرماندهان موفق و تأثیرگذار جبهه مقاومت بود اعلام آمادگی سپاه برای برپایی بیمارستان‌های صحرایی/ اگر پیشنهاد وزیر بهداشت برای ایام نوروز پذیرفته شده بود کرونا این چنین شعله‌ور نمی‌شد زیردریایی غدیر؛ از تجهیز به اژدرافکن تا شکار تجهیزات نظامی دشمن جنگنده «اف ۷»؛ از تجهیز به سیستم جنگ الکترونیک تا قابلیت سوخت‌گیری هوایی

انتهای پیام/

  برچسب ها: ارتش اقتدار تانک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش اقتدار تانک نیروی زمینی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۴۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تانک ضد پهپاد در جنگ اوکراین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تانک ضد پهپاد در جنگ اوکراین
  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • فردا گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • (ویدئو) کشف اسکلت‌های بدون دست و پا در «آشیانه گرگ» هیتلر
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش