Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@19:46:25 GMT

زورگیران محله نازی آباد در دام پلیس

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۵۱۰۸

زورگیران محله نازی آباد در دام پلیس

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ زن و ۲ مرد زورگیر که با همکاری یکدیگر یک دستگاه خودرو را سرقت کرده بودند، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ "جلیل موقوفه‌ای "رئیس پلیس پیشگیری تهران بیان داشت: درپی وقوع زورگیری و سرقت یک دستگاه خودرو پژو پارس در خیابان نازی آباد توسط ۲ زن و ۲ مرد، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با سرقت کلانتری ۱۳۰ نازی آباد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که زورگیران در سطح شهر پرسه زنی کرده و سوژه‌های خود را از بین شهروندای که به صورت انفرادی در محل‌های خلوت تردد می‌کردند انتخاب و در یک فرصت مناسب با طعمه کردن ۲ زن راه مال باخته را سد و سپس با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت اموال او می‌کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران اظهار داشت: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی در نهایت موفق به شناسایی هر ۴ زورگیر شده و پس از ردزنی آن‌ها در منطقه نازی آباد تهران، در یک عملیات نامبردگان را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ موقوفه‌ای ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی متهمان با مشاهده مستندات پلیس لب به اعتراف گشوده و به سرقت پژو پارس با شیوه زورگیری اعتراف کردند و با تلاش بی وقفه ماموران کلانتری ۲ قبضه سلاح سرد و خودرو مسروقه کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان برای سیر مراحل قضائی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار افغانستان فلسطین مشرق نازی آباد پلیس پیشگیری تهران زورگیری اخبار حوادث نازی آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۵۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به تهران حتی یک‌روز پس از تعطیلات

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اعلام کرد: با گذشت یک‌روز از تعطیلات هفته گذشته اما هنوز شاهد ترافیک سنگین در محور مواصلاتی منتهی به پایتخت به خصوص جاده چالوس و هراز هستیم.

به گزارش مشرق، احمد شیرانی روز یکشنبه اظهارداشت: در حال حاضر ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ولی آباد تا هریجان و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های وانا ، شاهاندشت ، گزنک و آب اسک را شاهد هستیم .

وی تردد در دیگر محورهای شمال همچون محور فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) را روان توصیف کرد و گفت: محور آزادراهی قزوین – کرج – تهران محدوده کمالشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک با ترافیک سنگین مواجه است.

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، ترافیک در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع و آزادراه قم – تهران محدوده حکیم آباد نیز سنگین است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به تهران حتی یک‌روز پس از تعطیلات
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان