Web Analytics Made Easy - Statcounter

مبارز معروف ایرلندی بار دیگر از علاقه خود برای خریدن سهام یک باشگاه فوتبال گفت. 

کانر مک گرگور مایل است در سلتیک یا منچستریونایتد سهامدار شود. 

به گزارش طرفداری و به نقل از ایندیپندنت، مک گرگور اولین بار در بحبوحه ماجرای تاسیس سوپر لیگ ابراز آمادگی کرد تا مالکیت منچستریونایتد را بر عهده بگیرد. این روزها اعتراض هواداران شیاطین سرخ علیه خانواده گلیزر همچنان ادامه دارد و به نظر می رسد آن ها از دست مالکان باشگاه به شدت عصبانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مک گرگور در جدیدترین اظهاراتش گفته است:

راستش را بخواهید این ماجرا با گفتگویی در رابطه با سلتیک شروع شد. صحبت از این بود که سهم درموت دزموند را بخرم. چیزی که واضح است، علاقه من برای برای به دست گرفتن یک تیم ورزشی در یک مقطع است! قطعا هم سلتیک و هم منچستریونایتد باشگاه هایی هستند که آن ها را دوست دارم اما هیچ گزینه ای را رد نمی کنم. احساس می کنم که می توانم کارهای بزرگی برای یک باشگاه انجام بدهم. 

اخبار داغ 

اوجی هنرمند معروف درگذشت + عکس روایت جواد منافی از دیدار اتفاقی با محرمی: مجتبی معرفتش را نشان داد و مرا به پرسپولیس دعوت کرد نقش پررنگ کریم باقری در ختم غائله اصفهان / فیلم کنعانی زادگان برای مصدومیت خود سند رو کرد/ فیلم اختصاصی طرفداری فدراسیون فوتبال ایتالیا: یوونتوس اگر از سوپرلیگ کنار نرود، از سری آ اخراج می شود حمایت ریاض محرز از فلسطین: شیخ جراح را نجات دهید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مک گرگور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۵۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: این یک استارت دوباره است

سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور پیش از رویارویی تیمش با ذوب‌آهن در جام حذفی گفت: این یک استارت دوباره است و راه میان‌بری که می‌توانیم جام کسب کنیم‌. تراکتور همیشه در جام حذفی مدعی بوده است

به گزارش ایسنا، تراکتور غروب جمعه، هفتم اردیبهشت، در ورزشگاه یادگار امام (ره) میزبان ذوب‌آهن خواهد بود. این مسابقه از دور یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران برگزار می‌شود.

حمید مطهری، سرمربی تازه‌وارد تراکتور، در نشست خبری پیش از بازی تراکتور و ذوب‌هن گفت: قبل از هر چیز جا دارد بگویم خوشحالم که به عنوان مسئول فنی در خدمت تیم بزرگ تراکتور با هواداران محترم و پرشورش هستم و دوست دارم مثل همیشه یار ۱۲ تیم‌شان باشند.

او که به تازگی کادر فنی تیم ملی را برای هدایت تراکتور ترک کرده است، افزود: این یک استارت دوباره است و راه میان‌بری که می‌توانیم جام کسب کنیم‌. تراکتور همیشه در جام حذفی مدعی بوده است و دوست دارم هواداران مثل همیشه تیم‌شان را حمایت کنند. تشکر می‌کنم و خسته نباشید می‌گویم به خمس و همکاران محترمشان و برای ایشان و همکارانشان آرزوی موفقیت دارم.

مطهری ادامه داد: از دیروز به تیم اصافه شدم و اولین جلسه تمرینی فراتر از انتظارم بود و بازیکنان خیلی امیدوارم کردند. بازیکنان توانمندی‌اند و باید این را در چمن سبز نشان دهند و با جنگندگی و نتیجه خوب باید هوادار را راضی کنند.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • تو زیبایی
  • مطهری: این یک استارت دوباره است
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • گل بن بررتون به منچستریونایتد (منچستریونایتد 1-2 شفیلدیونایتد)
  • گل هری مگوایر به شفیلدیونایتد (منچستریونایتد 1-1 شفیلدیونایتد)
  • خودت دوست خودت باش: راز طلایی موفقیت (فیلم)
  • پاسخ کانر گلگر به هوادار خردسال چلسی: قطعا تلاش می کنیم
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟