Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@19:07:22 GMT

همه چیز در مورد سالرنیتانا؛ تیم دوم لاتزیو!

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۶۰۷۹

همه چیز در مورد سالرنیتانا؛ تیم دوم لاتزیو!

طی یک دهه اخیر بیش از 100 بازیکن لاتزیو در سالرنیتانا بازی کرده اند.

پس از امپولی، تیم سالرنیتانا نیز به سری آ صعود کرد. تیم سوم از بین مونزا، لچه، ونتزیا، سیتادلا، برشا و کیه وو انتخاب می شود. از سوی دیگر تاکنون سقوط کروتونه و پارما به سری بی مسجل شده است. سالرنیتانا، نام آشنایی برای علاقه مندان به فوتبال نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به مروری نکاتی از این باشگاه جنوبی می پردازیم:

سالرنیناتا متعلق به شهر سالرنو در جنوب ایتالیا است. سالرنو در نزدیکی شهر ناپل قرار دارد. نماد این باشگاه، اسب دریایی است. 2 قهرمانی در سری بی و 4 قهرمانی در سری سی، مهم ترین افتخارات این باشگاه است. این باشگاه در سال 1919 تاسیس شده است. سالرنیتانا در سال 2005 اعلام ورشکستگی کرد و به سری D منتقل شد. سالرنیتانا در دسته های پایین ایتالیا درحال نابودی بود تا اینکه به پیشنهاد شهردار وقت سالرنو، کلودیو لوتیتو در سال 2011 مالک این باشگاه شد. آنها از سال 2011 به دسته های بالاتر ایتالیا نزدیک شدند. مالکیت این باشگاه به طور مشترک در اختیار کلودیو لوتیتو و مارکو ماتزاروما است. لوتیتو به دلیل اینکه مالک لاتزیو هم محسوب می شود، باید سهام خود را واگذار کند. سالرنیتنا فقط دو فصل در سری آ حضور داشته است. (1947/48 و 1998/99) در هر دو فصل آنها سریعا به سری بی سقوط کردند. هدایت سالرنیتانا را فابریتزیو کاستوری، سرمربی 66 ساله و نه چندان مشهور ایتالیایی برعهده دارد. جامپیرو ونتورا، سرمربی این تیم در فصل گذشته بود که در نهایت آنها به رتبه ای بهتر از دهمی نرسیدند. از مشهورترین سرمربیان سابق این تیم می توان به دلیو روسی، زدنک زمن و استفانو پیولی یاد کرد. طی سالیان اخیر به واسطه حضور لوتیتو در سالرنیتانا، این تیم عملا تیم دوم یا رزرو لاتزیو بوده است. هر فصل بسیاری از بازیکنان مازاد یا جوان لاتزیو به صورت قرضی راهی این تیم می شوند. به عنوان مثال در لیست تیم کنونی سالرنیتانا، 10 بازیکن قرضی از لاتزیو حضور دارند. طی یک دهه اخیر بیش از 100 بازیکن لاتزیو برای سالرنیتانا بازی کرده اند. جنارو گتوزو، مارکو دی وایو و والتر زنگا مشهورترین بازیکنان سابق سالرنیتانا هستند. جنارو گتوزوی جوان با پیراهن سالرنیتانا مقابل روی کاستا در فیورنتینا (1998/99 سری آ)

 

اخبار داغ 

اوجی هنرمند معروف درگذشت + عکس روایت جواد منافی از دیدار اتفاقی با محرمی: مجتبی معرفتش را نشان داد و مرا به پرسپولیس دعوت کرد نقش پررنگ کریم باقری در ختم غائله اصفهان / فیلم کنعانی زادگان برای مصدومیت خود سند رو کرد/ فیلم اختصاصی طرفداری فدراسیون فوتبال ایتالیا: یوونتوس اگر از سوپرلیگ کنار نرود، از سری آ اخراج می شود حمایت ریاض محرز از فلسطین: شیخ جراح را نجات دهید

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۶۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام ۵ مشتری جدید سردار؛ تردید رم برای آزمون

بعداز اعلام تردید ده‌روسی درباره توان مالی دم برای تمدید قرارداد قرضی آزمون، پنج تیم از اسپانیا، انگلیس، ایتالیا، ترکیه و عربستان برای جذب مهاجم ملی پوش فوتبال ایران اقدام کرده‌اند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا با یک انتقال جذاب برای ایرانی‌ها همراه بود. جایی که سردار آزمون مورد توجه باشگاه رم ایتالیا قرار گرفت و با قراردادی قرضی شاگرد ژوزه مورینیو شد.

آزمون هر چند در ابتدای کار آنچنان که باید مورد استفاده قرار نگرفت و بیشتر مصدوم بود، اما ظرف ماه‌های اخیر ۳ گل برای رم به ثمر رسانده، یک پنالتی گرفته و یک پاس گل هم داده است.

این آمار وقتی جذاب‌تر می‌شود که بدانیم آزمون تنها ۵۰۰ دقیقه در ترکیب رم قرار گرفته. یعنی به ازای هر ۱۰۰ دقیقه یک تأثیر روی گل‌های رم گذاشته است. دانیله ده‌روسی- سرمربی جوان رم - اعتقاد ویژه‌ای به توانایی‌های سردار دارد و بیشتر از مورینیو او را در خط حمله به کار گرفته است. حتی در نقل و انتقالات نیم‌فصل، ده‌روسی سردار را به بلوتی ترجیح داد و مهاجم تیم ملی ایتالیا را به فیورنتینا فروخت تا فوروارد ایرانی خود را حفظ کند.

حالا و با توجه به اینکه قرارداد قرضی آزمون رو به اتمام است، چند باشگاه اروپایی برای جذب او اقدام کرده‌اند. از جمله فولام انگلیس که همچنان برای پر کردن جای خالی الکساندر میتروویچ- مهاجم فعلی الهلال عربستان- دنبال گزینه‌ای مناسب است و البته در این مسیر می‌کوشد تا آزمون را شکار کند.

فنرباغچه ترکیه، رئال بتیس اسپانیا و ناپولی و بولونیا در سری آ هم خواهان جذب آزمون هستند. هر چند این اقدامات خیلی رسمی نشده اما این تیم‌ها علاقه به آزمون را به گوش مهاجم تیم ملی رسانده‌اند. ناپولی به تازگی آنتونیو کونته را به عنوان سرمربی فصل بعد استخدام کرده و بولونیا هم تیاگو موتا- هافبک سابق تیم ملی ایتالیا- را روی نیمکت دارد.

سردار اما میان تمام این شایعات موضع سکوت را در پیش گرفته است. او فعلا تمرکز خود را روی حضوری موفق در سری آ و همچنین بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا مقابل لورکوزن گذاشته است و هنوز کسی از آینده آزمون خبر قطعی ندارد، به خصوص که بند خرید دائمی او از لورکوزن بیش از ۱۲ میلیون یورو است. به همین دلیل احتمال جدایی سردار از رم وجود دارد و باید به این شایعه بیشتر از قبل توجه کرد.

دیگر خبرها

  • پیروزی آتالانتا مقابل سالرنیتانا؛ سهمیه لیگ قهرمانان در چنگ گاسپرینی
  • تکلیف سردار آزمون با رم مشخص شد
  • پلی به گذشته؛ گل تماشایی خاویر زانتی به لاتزیو در فینال جام یوفا 1998 / فیلم
  • نام ۵ مشتری جدید سردار؛ تردید رم برای آزمون
  • کیفیت آب بندی درب و پنجره در سیل ایتالیا را حتما ببینید!
  • شکست 4-2 اینتر مقابل لاتزیو و از دست رفتن شانس قهرمانی سری آ در هفته آخر (2002/5/5) / فیلم
  • خلاصه بازی آاس رم 1-1 یوونتوس (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • خلاصه بازی میلان 3-3 جنوا (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • خلاصه بازی ساسولو 1-0 اینتر (سری آ - 2023/24)
  • (ویدئو) جشن قهرمانی اینترمیلان در سری آ ایتالیا