Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@21:35:30 GMT

حمله به کنسولگری ایران در کربلا محکوم است

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۶۱۱۱

حمله به کنسولگری ایران در کربلا محکوم است

رهبر جریان حکمت ملی عراق حمله معترضان عراقی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کربلا را محکوم کرد و از دولت خواست امنیت اماکن دیپلماتیک را تأمین کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق حمله معترضان عراقی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کربلا را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پیامی عنوان کرد: «حمله به هیئت‌های دیپلماتیک خارجی اقتدار حکومت را در معرض خطر قرار می‌دهد و تلاش‌ها برای برقراری روابط خارجی متعادل و استوار با همه کشورهای جهان را با خطر مواجه می‌کند. بر این اساس برخی رفتارهای فردی که در آنها به هیئت‌های دیپلماتیک که مهمان عراق هستند حمله شده و در تازه‌ترین مورد حمله به کنسولگری ایران در کربلای معلی محکوم است.»

رهبر جریان حکمت ملی عراق از دولت و دستگاه‌های امنیتی خواست که امنیت لازم برای همه هیئت‌های دیپلماتیک و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌ها در همه استان‌های کشور را تامین کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۶۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر تازه دفتر رهبر انقلاب از حمله به اسرائیل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 وب سایت دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، ویدیوی ی از حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل در واکنش به حمله به کنسول گری ایران در دمق منتشر کرد که حاوی تصاویر تازه‌ای است. این ویدیو که به ریشه‌های این حمله نیز اشاره دارد، می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تظاهرات ضدصهیونیستی دانشجویان پاکستانی در مقابل کنسولگری آمریکا
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • پاسخ سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک/ به نسل‌کشی واکنش نشان دهید
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • تصاویر تازه دفتر رهبر انقلاب از حمله به اسرائیل
  • سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟