Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@23:12:31 GMT

حیدری‌راد: پیشنهاد دارم اما در دینامو می‌مانم

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۶۲۱۰

حیدری‌راد: پیشنهاد دارم اما در دینامو می‌مانم

دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران گفت: پیشنهادهای زیادی برای فصل آینده دارم اما ترجیح می‌دهم برای فصل آینده هم در رومانی بازی کنم.

به گزارش "ورزش سه"، سعید حیدری راد در گفت و گو با ایسنا، در خصوص کسب قهرمانی زود هنگام در لیگ هندبال رومانی اظهار کرد: امسال تیم دینامو بخارست واقعا خیلی عالی بازی کرد و همه بازیکنان خوب ظاهر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما توانستیم از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم. البته هنوز دو بازی تا پایان لیگ باقی مانده اما قهرمانی ما با برتری در بازی قبل تثبیت شد. دینامو تا اینجای لیگ تنها یک باخت داشت که آن هم یک اتفاق بود. می توانستیم آن باخت را هم نداشته باشیم اما روزمان نبود. در آن بازی به هر دری زدیم نتوانستیم بازی را جمع کنیم و باختیم.

 

دروازه‌بان تیم هندبال دینامو بخارست رومانی گفت: البته در لیگ قهرمانان اروپا مشکلاتی داشتیم، به دلیل شیوع کرونا بازیکنان را در اختیار نداشتیم و نتوانستیم نتیجه خوبی بگیریم. واقعا هم دلیل اصلی آن کرونا بود. به هر حال ما در لیگ رومانی خداراشکر توانستیم قهرمانی را حفظ کنیم.

 

لژیونر هندبال ایران در ادامه گفت: لیگ سال قبل به خاطر شیوع کرونا لغو شد، ما قهرمان بودیم اما فدراسیون رومانی به دلایل خودش به ما کاپ قهرمانی نداد. بدون احتساب سال قبل من با دینامو سه بار به عنوان قهرمانی رسیده‌ام.

 

حیدری راد در خصوص پیشنهاد هایش برای فصل جدید گفت: پیشنهادهای زیادی از کشورهای اروپایی دارم. ورزشکاری که در اروپا بازی می‌کند دیده می‌شود، چون آنها هندبال را دنبال می‌کنند. چند پیشنهاد از کشورهایی همچون مقدونیه، آلمان و ... داشتم اما شرایط رومانی را بیشتر دوست دارم و می‌خواهم برای فصل آینده هم در رومانی بمانم. انتخاب اول من رومانی بود و در فصل آینده هم بازیکن دینامو خواهم ماند. در روزهای آینده قراردادم را با این تیم برای فصل جدید امضا می‌کنم.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای انتخاب سرمربی تیم ملی ایران دیر نشده و آیا زمان کافی برای انجام اردوهای تیم ملی وجود دارد؟ گفت: واقعا در این مورد نظری ندارم. هیچ چیز مشخص نیست و واقعا بهتر است در این خصوص صحبتی نکنم. می‌دانم فدراسیون پیگیر انتخاب سرمربی خارجی است. امیدوارم سریعتر سرمربی تیم ملی انتخاب شود و بعد می‌توان در این خصوص بیشتر صحبت کرد.

 

هندبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هندبال فصل آینده برای فصل تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۶۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون هندبال، دیدار معوقه دو تیم صنعت مس کرمان و پیکان خراسان از هفته دوازدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور امروز، چهارشنبه، ۵ اردیبهشت، برگزار می‌شود.    این دیدار که قرار بود ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شود، به دلیل درخواست باشگاه صنعت مس و موافقت باشگاه پیکان خراسان به تعویق افتاد.    صنعت مس در آخرین دیدار خود در لیگ برتر به سختی با نتیجه ۲۶ -۲۸ نفت و گاز گچساران را شکست داد و پیکان خراسان نیز ۳۲ بر ۲۸ مقابل پرواز هوانیروز به برتری رسید.    هم‌اکنون صنعت مس کرمان با ۳۶ امتیاز از ۱۷ بازی خود صدرنشین جدول رده‌بندی است و پیکان خراسان با ۱۴ امتیاز از همین تعداد بازی در رده هشتم جدول قرار دارد.    قضاوت این دیدار بر عهده کوبل داوری حمزه پیرامون و اسدالله نظریان است. عبدالصایب نکویی نماینده فدراسیون در این دیدار حضور دارد و علی ضامن آویش کار نظارت فنی را بر عهده دارد.    این دیدار به میزبانی صنعت مس و ساعت ۱۶ امروز برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • اسلات: مگر دیوانه‌ام پیشنهاد لیورپول را رد کنم
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • اولین واکنش یحیی گل‌محمدی به پیشنهاد تراکتور؛ هیچ منعی ندارم ولی...
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان