Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیاطین سرخ در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس رکوردی جالب از خود برجای گذاشته است.

خبرگزاری میزان - منچستریونایتد در حالی موفق شد در هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس، شکست یک - صفر مقابل استون‌ویلا را با برتری ۳ بر یک عوض کند که با این کار رکوردی جدید از خود برجای گذاشت.

بر این اساس منچستریونایتد تبدیل به اولین تیمی شد که در رقابت‌های لیگ برتر ۱۰۰ کامبک زده است، یعنی در دیدار‌هایی که ابتدا در نتیجه عقب بوده، اما در پایان آن بازی‌ها توانسته برتری را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم تحت‌هدایت اولگنار سولسشایر در حال حاضر با ۷۰ امتیاز و البته یک بازی کمتر نسبت به منچسترسیتی ۸۰ امتیازی در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد.

بیشتر بخوانید: لاتزیو در اندیشه به خدمت گرفتن ماتا

انتهای پیام/

برچسب ها: منچستریونایتد استون ویلا لیگ برتر انگلیس اولگنار سولسشایر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: منچستریونایتد منچستریونایتد استون ویلا لیگ برتر انگلیس اولگنار سولسشایر لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۶۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آرسنال 3-۰ بورنموث (لیگ برتر انگلیس 2023/24)

در جریان دیداری از هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، تیم های آرسنال و بورنموث مقابل هم قرار گرفتند.

دانلود (55.7MB)

دیگر خبرها