Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازی جمعه ۲۴ اردیبهشت استقلال و پرسپولیس، چهاردهمین دربی کاپیتان پرسپولیس است.
به گزارش طرفداری، در بین بازیکنان امروز تیم های پرسپولیس واستقلال، سیدجلال حسینی در دربی روز سوم شهریور ماه ۱۳۹۱ در دربی حضور یافت و امروز با ۱۳ بازی از همه مردان پرسپولیس و استقلال سابقه بیشتری در دربی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیدجلال حسینی در حالی ۱۳ حضور در دربی را تجریه می کند که ۹ سال سابقه دربی دارد. البته در این میان او دو سال به خاطر بازی در قطر و نفت تهران دور از پرسپولیس بود. بعد از او ۳ بازیکن سابقه دار دیگر هم پرسپولیسی هستند. بر این اساس احمد نور اللهی، امید عالیشاه و کمال کامیابی نیا در رده های بعدی هستند و بعد از این ۳ نفر فرشید اسماعیلی و وریا غفوری از استقلال در رده های بعدی قرار دارند. بین این بازیکنان، تنها احمد نور اللهی است که بیش از ۱۰ بازی انجام داده است، نور اللهی در ۱۲دربی حضور داشته است.
نکته جالب در روی نیمکت ها مساوی ۲ مرد با تجریه از نیمکت های ۲ تیم و ۲ مربی دروازه بان هاست، کریم باقری از کادر فنی پرسپولیس و فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال ۱۶بار در دربی حاضر بوده اند، در حالی که بهزاد غلامپور و داوود فنایی مربیان دروازه بان های ۲ تیم هم ۶ بار در این مسابقه حضور داشته اند.
در بین تمام مردان پرسپولیس و استقلال بهترین رکورد برای پرسپولیس افشین پیروانی است. سرپرست پرسپولیس در حالی ۱۸ دربی داشته است که یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس تنها ۹ بار در این مسابقه تاریخی حاضر بوده است، بر این اساس سید جلال حسینی دفاع آخر و کاپیتان پرسپولیس و افشین پیروانی دفاع آخر قدیم، سرپرست امروز و کاپیتان سابق پرسپولیس بهترین رکوردها را بین بازیکنان و کل مجموعه تیمی دارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس سیدجلال حسینی اخبار پرسپولیس پرسپولیس سیدجلال حسینی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۶۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی

به گزارش "ورزش سه"، بهروز نوروزی‌فرد که در این فصل جزو بهترین بازیکنان آلومینیوم بوده و تا هفته شانزدهم حضور ثابت در تمام مسابقات داشت و عملکرد موثری در خط دفاعی ارائه کرده بود، در هشت هفته گذشته لیگ برتر به دلیل آسیب دیدگی نتوانسته بود به میدان برود که حالا دوباره به جمع 11 نفر اصلی بازگشت.

مدافع بلند قامت آلومینیوم که در نخستین مسابقه دور برگشت لیگ برتر مقابل پرسپولیس نمایش خوبی داشت، اما به دلیل آسیب دیدگی از زمین بیرون رفت، در هشت بازی گذشته به علت مصدومیت نتوانست در جمع شاگردان سید مجتبی حسینی حضور یابد که امروز این روند به پایان رسیده است.

نوروزی‌فرد که موفق به گلزنی مقابل هوادار در این فصل شده، پس از مدت‌ها دوباره در دسترس مجتبی حسینی قرار گرفت و به ترکیب آلومینیوم اراک رسیده است.

این مدافع در مرحله قبلی جام حذفی هم نمایش موثری در جریان برتری یک بر صفر آلومینیوم مقابل نساجی مازندران داشت که امروز هم در ترکیب ابتدایی تیمش حضور دارد.

دیگر خبرها

  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • شب فراموش نشدنی اراکی‌ها با ۱۹ گل تاریخی
  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  • کلهر: در صورت حضور بیرانوند نتیجه بازی با آلومینیوم برعکس می‌شد/ اوسمار تصور می کرد بازی تمام شده است
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی