Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@23:23:47 GMT

آغاز ثبت نام انتخابات ریاست جمهور تا ساعتی دیگر

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۶۶۰۷

ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری از ساعت ۸ صبح امروز آغاز می شود و تا شنبه ۲۵ اردیبهشت ادامه خواهد داشت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ستاد انتخابات کشور اعلام کرده داوطلبان هنگام ثبت نام باید از رجال مذهبی، سیاسی، ایرانی الاصل، دارای تابعیت جمهوری اسلامی ایران، مدیر و مدبر، دارای حسن سابقه و امانت و تقوی و معتقد به مبانی جمهوری اسلامی ایران و مذهب رسمی کشور باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بنابر اعلام ستاد انتخابات کشور، اسناد و مدارک اثبات‌کننده صلاحیت داوطلبان که هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری تعیین شده از جانب شورای نگهبان اعلام کرده هنگام ثبت نام داوطلبان، دریافت و در اختیار شورای نگهبان قرار می‌گیرد.   براساس اعلام شورای نگهبان داوطلبان باید مدارکی همراه داشته باشند که اثبات کند سن آن‌ها بین ۴۰ تا ۷۵ سال است، دارای حداقل مدرک کارشناسی ارشد هستند و حداقل ۴ سال در مدیریت‌های کلان و ملی سابقه داشته‌اند. سخنگوی شورای نگهبان با اعلام اینکه مصوبه شورای نگهبان لازم‌الاجراست افزوده: بدیهی است کسانی از نظر این شورا ثبت‌نام کننده تلقی می‌شوند که مدارک اعلام شده را هنگام ثبت‌نام ارائه کرده باشند. برچسب ها: انتخابات ، انتخابات ریاست جمهوری

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: انتخابات انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست شورای نگهبان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۶۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز می‌شود.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ پایان می‌یابد.

ستاد انتخابات کشور

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • علی اف: تحدید مرزهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان آغاز شده
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟