Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در شمشین جلسه قرارگاه مرکزی تحول کلانتری و پاسگاه ها بکه با حضور روسای کمیته های تخصصی ( ۱۰کمیته) در ستاد ناجا برگزار شد، افزود: کلانتری ها و پاسگاه ها ویترین نیروی انتظامی هستند و کارکنان این مراکز انتظامی بیشترین سطح ارتباط و تعامل با مردم را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این پشتیبانی از کلانتری ها و تقویت این مراکز در ابعاد گوناگون اعم از نیروی انسانی متعهد و کارآمد، تزریق امکانات لجستیکی و تجهیزات نوین همچنان از اولویت ها و در دستور کار مداوم است.

وی با اشاره به ارائه سالانه بیش از ۷۰ میلیون انواع خدمات توسط نیروی انتظامی به مردم افزود: فرصت و توفیق خدمت به مردم را باید قدر بدانیم و در راستای افزایش رضایت مندی مراجعان به کلانتری و پاسگاه ها نهایت تمرکز، برنامه ریزی، تلاش و اقدام لازم را انجام دهیم.  

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: در پاسخ به این مطالبه، تاکید و توصیه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر توجه جدی به کلانتری ها به منظور بهبود روند خدمات دهی به مراجعان، طرح تحول کاتنری و پاسگاه ها از سنوات قبل کلید خورده و امروز با تکیه بر عملکرد کمیته های ۱۰ گانه تخصصی، فرایند اصلاح روندها در این مراکز شتاب گرفته ودر ریل  بهبود بخشی خدمات دهی انتظامی در کلانتری ها و پاسگاه ها هستیم.

سردار رضایی با بیان اینکه  خروجی جلسات قرارگاه مرکزی  طرح تحول کلانتری ها و پاسگاه ها باید تصمیمات راهبردی و عملیاتی باشد، تاکید کرد: در پی برگزاری این جلسات به هیچ وجه به دنبال "مصوبه نویسی" نیستیم؛ بلکه برآیند تصمیم گیری ها باید در  فرایند تحول کلانتری ها، بهبود و تعالی رفتار کارکنان و افزایش رضایت مندی مردم مشهود و محسوس باشد.

وی بر لزوم بازخوردگیری، ارزیابی و نتیجه آزمایی از اهم اقدامات کمیته های ۱۰ گانه طرح تحول کلانتری و پاسگاه ها تاکید و بیان کرد:  همه کمیته های تخصصی در قبال عملیاتی شدن طرح تحولی، مسئولند و تکلیف دارند بنابر این باید اقدامات "اثرگذار" و "مشهود" انجام دهند.

جانشین فرمانده ناجا  ادامه داد: آموزش ها به منظور استاندارد سازی و تعالی رفتار کارکنان، مهارت و دانش افزایی آنان باید  مستمر متناسب با سطح  دربرگیری ماموریت های فردی و سازمانی شاغلان در کلانتری ها تدوین و اجرایی شود.

 این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: باید یکی از  دستاورد های اجرای  طرح تحول کلانتری و پاسگاه ها افزایش جایگاه و منزلت پلیس در منظر مردم و جامعه باشد.

وی بر لزوم اقدامات "روحیه بخش" و "خرسند ساز "به منظور ارتقاء روحیه خدمتی کارکنان کلانتری ها و پاسگاه ها از جمله تخصیص  اولویت ارائه امتیازهای سازمانی به این طیف از سبز پوشان ناجا تاکید و مطرح کرد: در نظر گرفتن امتیازهای سازمانی می تواند در سرعت بخشی  طرح تحول کلانتری ها و پاسگاه ها  موثر واقع شود.

برچسب‌ها کلانتری فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کلانتری فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه کلانتری فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه اخبار کنکور کلانتری ها و پاسگاه ها کلانتری و پاسگاه ها طرح تحول کلانتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۶۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان کرمانشاه گفت: تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح نور توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است، گفت: مردم متدین کرمانشاه فردا جمعه ۷ اردیبهشت پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه درب مسجد جامع این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند کرد.

وی ضمن دعوت مردم متدین و غیور جهت شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مردم به ویژه بانوان شهرستان کرمانشاه به منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کنند.

کد خبر 747893

دیگر خبرها

  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • کشف ۲۵۶ کیسه آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی سال جاری انجام می شود
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان