Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@23:46:43 GMT

۹۴۸ کیلومتر از جاده‌های ایلام روکش آسفالت شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۶۹۹۹

۹۴۸ کیلومتر از جاده‌های ایلام روکش آسفالت شد

نورالله دلخواه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۶۳ کیلومتر اجرای لایه حفاظتی فوگسیل، اجرای لایه حفاظتی میکروسرفیسینگ به طول ۲۷ کیلومتر، تعمیرات اساسی یک هزار دستگاه پل و ایمن سازی ۱۳۸ پل دیگر نیز از دیگر اقدامات انجام شده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام در طول فعالیت دولت تدبیر و امید بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: ۱۳ هزار و ۶۳۰ کیلومتر خط کشی راه ها، نصب ۱۵۶ کیلومتر نیوجرسی مفصلی و گاردریل، نصب ۴۷ هزار و ۷۷۴ عدد تابلو  انتظامی، اخطاری، خطرنما، مسیرنما و نصب تابلوهای اطلاعاتی در سه هزار و ۸۳ مترمربع مسیر ارتباطی از دیگر اقدامات انجام شده اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام در دوران فعالیت دولت دهم و یازدهم بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به پروژه های در دست اجرای این اداره کل در سال جاری تاکید کرد: عملیات ساخت و بهسازی ۵۲ پروژه راه روستایی در این استان در دست اجراست که با بهره‌برداری از آنها وضعیت راه‌های روستایی بهبود می‌یابد.

دلخواه تاکید کرد: ۱۸ مقطع پرخطر از جاده های استان در سالجاری به منظور ایمن سازی و کاهش تصادفات و تلفات جاده ای اصلاح می شود.

وی اضافه کرد: امیدواریم با تخصیص اعتبارات به موقع در سال جاری این نقاط حادثه‌خیز اصلاح شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تاکید کرد: سال جاری علاوه بر اقدامات نگهداری راه های استان، عملیات لکه گیری آسفالت، خط کشی راه ها، نصب تابلو، بهسازی و اجرای ماسه آسفالت مقاطع از بین رفته رویه راه ها به طول ۱۰۰ کیلومتر نیز در دستور کار این‌ اداره کل است.

دلخواه یادآور شد: همچنین به منظور نگهداری پل ها و ابنیه فنی، عملیات تنقیه ۴۰۰ دستگاه پل و تنظیم بستر و لایه روبی بیش از ۵۰ دستگاه پل بزرگ نیز در اولویت برنامه کاری قرار دارد.

به گزارش ایرنا، پیش از دولت یازدهم تنها ۲۰ کیلومتر از راه های استان بزرگراه بود که این میزان هم اکنون به ۱۴۵ کیلومتر افزایش یافته و تا پایان دولت دوازدهم این میزان به ۱۹۵ کیلومتر افزایش خواهد یافت.

استان ۲۰ هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق دارای ۱۴۵ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام دولت تدبیر و امید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام دولت تدبیر و امید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام دولت تدبیر و امید اخبار کنکور راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۶۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

  روابط عمومی  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  سیستان و بلوچستان ایوب کرد با بیان اینکه به منظور افزایش ایمنی راه‌های استان اقدامات موثری اجرا شده است که یکی از آن ها خط کشی محور ها است اظهار داشت: در این راستا، در یکسال گذشته ، خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان با ظرفیت اکیپ  امانی این اداره کل انجام شده  که موجب صرفه جویی حدود ۲۱۰ میلیارد ریالی گردیده است .

وی  تهیه و نصب ۷۰۰متر مربع معادل ۳۲۰ عدد تابلو اطلاعاتی در محورهای حوزه استحفاظی را برای تامین ایمنی عبور و مرور جاده ای اعلام کرد  و گفت ؛ تهیه ونصب ۲۰۰ عدد چراغ چشمک زن و سولار در  استان از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای افزایش ایمنی محورهای استان می باشد. 

کرد یادآور شد:تهیه ،نصب و تعمیر ۱۸ هزار عدد علائم و تجهیزات ایمنی در محورهای شمال استان  طی این بازه ی زمانی اجرا شده است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان  در پایان خاطر نشان کرد:کاربران جاده‌ای و مردم شریف می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه  مشکل در محورهای مواصلاتی استان از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ همکاران ما را مطلع کرده تا در اسرع وقت  رفع شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • قیر امولسیون چیست و چه کاربردی در صنایع دارد
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس یزد