Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه درباره تداوم تجاوزات، به رژیم صهیونیستی هشدار دادند.

این اتاق عملیات با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد، پیش از این، به رژیم صهیونیستی درباره ادامه تجاوز به مقدسات و مردم فلسطین هشدار داده شد.

خبرگزاری صفا ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، با وجود این هشدارها، ولی رژیم صهیونیستی به حماقت خود ادامه داد و به همین دلیل، زمان آن فرا رسیده است که حساب پس بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقاومت فلسطین تصریح کرد که «دوران یکه‌تازی رژیم صهیونیستی در قدس و مسجدالاقصی به پایان رسیده است».

این گروهها تأکید کردند که «نیروی خود را برای حمایت از ملت خود در هر منطقه تجمیع کردیم و هر تبعاتی هم که داشته باشد، آنان را رها نخواهیم کرد».

در این بیانیه به ملت فلسطین و بویژه ساکنان قدس اطمینان داده شد که مقاومت، آنان را تنها نخواهد گذاشت؛ بلکه «سپر و شمشیر» آنان خواهد بود.

گروههای مقاومت غزه همچنین خبر دادند که در نبرد «سیف القدس» (شمشیر قدس) به رژیم صهیونیستی حملاتی انجام دادند که اطراف تل‌آویو و مواضع صهیونیستی در شهرهای فلسطین اشغالی را موشک‌باران کردند.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی قدس اشغالی مقاومت غزه رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۷۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل پاسخی به مطالبات مقاومت فلسطین نمی‌دهد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز یکشنبه خبر داد که دور کنونی مذاکرات غیر مستقیم با رژیم صهیونیستی که در قاهره برگزار شد، به پایان رسیده است.

حماس به اشاره به اینکه هیأت اعزامی به قاهره، برای مشورت‌های بیشتر، امشب مصر را ترک خواهد کرد، خبر داد: هیأت ما، به برادران میانجی مصری و قطری، پاسخ جنبش را تسلیم کرده و رایزنی‌های عمیق و جدی انجام داده است.

حماس در عین حال تأکید کرد که برای حصول توافقی مصمم است که مطالبات ملت فلسطین را مرتفع کند، به صورت کامل به تجاوز اسرائیل پایان دهد و به تبادل اسرا، بازگشت آوارگان، افزایش امدادرسانی، آغاز بازسازی غزه و خروج کامل نظامیان صهیونیست از نوار غزه منجر شود.

اسامه حمدان از رهبران حماس هم به شبکه العربی قطر گفت که در این دور از مذاکرات، پیشرفت‌هایی صورت گرفته است.

وی عملیات ضد صهیونیستی امروز حماس در گذرگاه «کرم ابوسالم» را «پیامی به اسرائیل درباره عواقب هر گونه ماجراجویی» دانست و تأکید کرد که ارتش اسرائیل بر خلاف تصور خود نخواهد توانست اقدامی انجام دهد.

حمدان با اشاره به اینکه اسرائیل در حال حاضر فقط بر موضوع تبادل اسرا متمرکز شده و هیچ پاسخی به سایر مسائل طرح شده از سوی حماس نداده است، گفت: بر خلاف تصور اسرائیل، مقاومت فلسطین قادر به ادامه [جنگ]خواهد بود.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر جنبش حماس هم امروز گفت که پیش از آغاز دور کنونی مذاکرات و اعزام هیأت حماس به قاهره، «یک سری تماس با برادران میانجی و جناح‌های مقاومت صورت گرفت و جلسات و رایزنی‌های فشرده‌ای در داخل و خارج از کشور برگزار شد».

هنیه با بیان اینکه اولویت این جنبش توقف تجاوز به مردم غزه است و این یک موضع اساسی و منطقی است که آینده‌ای با ثبات‌تر را ایجاد می‌کند، تأکید کرد: جهان در گرو دولتی افراطی قرار گرفته که دارای مشکلات سیاسی متعددی است و مرتکب جنایات زیادی در غزه شده است و نخست‌وزیر آن می‌خواهد برای ادامه تجاوز و گسترش دامنه درگیری توجیهاتی دائمی ابداع کند و تلاش‌های انجام شده میانجیگران و طرف‌های مختلف را خراب کند. اما آمریکا که بر روی این اشغالگری سرپوش گذاشته می‌بایست جلوی او را بگیرد به جای آنکه آن را به سلاح‌های کشتار جمعی تجهیز کند.

وی در پایان گفت که حماس همچنان مشتاق دستیابی به یک توافق جامع دارای مراحل پیوسته به یکدیگر است که به تجاوز پایان دهد، عقب نشینی را تضمین کند و به یک توافق جدی مبادله اسرا منجر شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • اسرائیل پاسخی به مطالبات مقاومت فلسطین نمی‌دهد
  • دور کنونی گفت‌وگوهای آتش‌ بس پایان یافت
  • حماس: دور کنونی گفت‌وگوهای آتش‌بس پایان یافت
  • اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • حملات بامدادی به جنوب لبنان/ اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • حمله به ایلات اسرائیل؛ این‌بار «سرایاالأشتر» + فیلم
  • حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • یورش گسترده اسرائیل به طولکرم و درگیری با مقاومت فلسطین
  • حمله بی سابقه از خاک عراق به تل آویو/ نگرانی شدید آمریکایی‌ها درباره وقوع جنگ داخلی/ اعلام تعلیق روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل/ حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی
  • حمله بی‌سابقه از خاک عراق به تل‌آویو