Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از برقراری پرواز فوق‌العاده این شرکت به پاریس با اعمال چند شرط برای پذیرش مسافر خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم حسین جهانی مدیر روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: درپاسخ به درخواست هموطنان مقیم کشور فرانسه برای برقراری پرواز فوق العاده  برای مراجعت به کشور و به دنبال صدور مجوز پرواز از سوی مقامات کشور فرانسه، پرواز فوق العاده به مقصد پاریس در روز 24 اردیبهشت ماه سال جاری انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پرواز در ساعت 8 بامداد با پرواز شماره 733 از فرودگاه امام (ره) پرواز و در ساعت 11 و 35 دقیقه (به وقت محلی) وارد فرودگاه شاردوگل می شود.

وی تصریح کرد: پرواز بازگشت این مسیر نیز با پرواز شماره 732 در ساعت 13و 5  فروگاه پاریس را ترک و در ساعت  21 و20دقیقه در فرودگاه حضرت امام (ره) به زمین می نشیند.

بر اساس اعلام روابط عمومی ایران ایر رویه صادر شده مقامات بهداشتی کشور فرانسه ، مسافران با شرایط ذیل پذیرش می شوند؛

*دارندگان پاسپورت اتحادیه اروپا، ایسلند،  نروژ، سوئیس و انگلستان

 *دارندگان اقامت اتحادیه اروپا، ایسلند،  نروژ، سوئیس و انگلستان

*دارندگان برگهLaissez-Passer

*دارندگان ویزای تایپ D فرانسه دارای اعتبار

*ویزای خانوادگی تایپ C جهت پیوستن به خانواده، به همراه داشتن برگه تاییدیه از سفارت الزامی است.

*ویزای دانشجویی تایپ C، به همراه داشتن برگه تاییدیه از سفارت الزامی است.

*ویزای پزشکی تایپ C جهت درمان، کلمه COURT SEJ.CIRC در ویزا درج شده باشد.

*مسافران به‌صورت ترانزیت بین المللی

*مسافران با ویزای تایپ C توریستی تا اطلاع ثانوی مجاز به انجام سفر نیستند.

مسافران ورودی به این کشور توجه نمایندتمامی‌مجوزهای اقامت صادره در فرانسه که اعتبار آنها دربازه زمانی 16MAR20-15JUN20 به پایان رسیده است، به صورت خودکار و بدون نیاز به انجام مراحل اداری تا 6 ماه تمدید شده است .

 شایان ذکر است تمامی مسافران بالای 11 سال در پروازهای ورودی به کشور فرانسه می‌بایست قبل از پرواز اقدام به انجام آزمایش PCR نمایند و گواهی جواب منفی تست کرونا در محدوده 72 ساعت مانده به پرواز را به زبان انگلیسی به همراه داشته باشند.

همجنین مسافران قبل از پرواز می‌بایست فرم تعهد در لینک ذیل را تکمیل کرده و به همراه داشته باشند.

https://www.interieur.gouv.fr/Actualites/L-actu-du-Ministere/Attestation-de-deplacement-et-de-voyage        

براساس این رویه، مسافران پس از ورود به خاک فرانسه می‌بایست در محل سکونت شخصی خود در قرنطینه خانگی قرار گیرند. به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی استفاده از ماسک در طول پرواز و در فرودگاه ها الزامی است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ایران ایر ایران ایر پرواز فوق العاده کشور فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۷۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند

طی مراسمی که روز گذشته برگزار شد، یونانی‌ها مشعل المپیک را کمیته برگزاری المپیک ۲۰۲۴ پاریس تحویل دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در فاصله سه ماه مانده تا آغاز المپیک ۲۰۲۴ پاریس، بیست‌وششم آوریل مصادف با هفتم اردیبهشت، یونانی‌ها با برگزاری مراسمی در ورزشگاه پاناتینایکوس آتن، جایی که نخستین بار بازی‌های المپیک در تاریخ معاصر (۱۸۹۶) برگزار شد، مشعل المپیک ۲۰۲۴ را به کمیته برگزاری این مسابقات تحویل دادند. ورود به این مراسم رایگان بود و هزاران نفر در آن شرکت کردند.

پس از پایان سفر ۱۱ روزه مشعل المپیک در یونان، این مشکل توسط آنتیگونی نتریسمپیوتی المپین دوومیدانی یونان وارد ورزشگاه شد و سپس تحویل گابریلا پاپاداکیس، دارنده مدال طلا و نقره المپیک در رشته اسکیت شد و او نیز این مشعل را به بئاتریس هس دارنده مدال طلای شنای پارالمپیک فرانسه تحویل داد. به این ترتیب سفر و ماجراجویی مشعل المپیک در فرانسه آغاز شد.

در این مراسم هزاران تماشاگر و مقامات متعددی از جمله سر میانگ نگ نایب رئیس کمیته بین‌المللی المپیک، رئیس انجمن کمیته‌های ملی المپیک و عضو هیئت اجرایی کمیته بین‌المللی المپیک، رابین میچل رئیس کمیسیون هماهنگی IOC پاریس ۲۰۲۴ و IOC حضور داشتند.

تونی استنگوئه، رئیس کمیته برگزاری بازی‌های المپیک پاریس در این مراسم اظهار کرد: فرانسه آماده میزبانی از المپیک است و مشعل المپیک به‌زودی از طریق بندر مارسی به فرانسه خواهد رسید.

منبع: ایرنا

کد خبر 748411

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی نیازمند برقراری رفاه و صلح
  • تجمع ضدصهیونیستی در دانشگاه سوربن فرانسه
  • دانشگاه «سوربن» فرانسه در دست حامیان فلسطین
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • ساعت طلای مسافر تایتانیک ۹۱ میلیارد تومان در حراجی فروخته شد
  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • عکس/ جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در پاریس
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر