Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: با تحقق رشد سه درصدی گازرسانی در سال 99 و بهره مندی خانوارهای شهری استان از نعمت گاز به میزان 97 درصد، درصد خانوار شهری تحت پوشش استان به میانگین کشوری رسید.

"منوچهر فلاح" امروز 21 اردیبهشت ماه اظهار کرد: با تحقق رشد سه درصدی گازرسانی در سال 99 و بهره مندی خانوارهای شهری استان از نعمت گاز به میزان 97 درصد، درصد خانوار شهری تحت پوشش استان به میانگین کشوری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال 99 شرکت گاز استان کرمان موفق شد پروژه های گازرسانی به 13 شهر هنزا، شهداد، اندوهجرد، نظام شهر، بلوک، ارزوئیه، زهکلوت، فاریاب، حور، عنبرآباد، دوساری، گنبکی و ریگان را به بهره برداری برساند.

فلاح ادامه داد: با افتتاح گازرسانی به شهرهای مذکور درصد خانوار تحت پوشش شهری از 94 درصد در ابتدای سال 99 به میزان 97 درصد ارتقاء یافت.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان پیشرفت وضعیت گازرسانی به شهرهای در دست اجرا در سال 1400 را اینگونه بیان کرد: شهرهای مردهک 90 درصد، درب بهشت 86 درصد، قلعه گنج 65 درصد، منوجان 72 درصد، نودژ 71 درصد تاکنون پیشرفت داشته اند و تنها شهر باقی مانده یعنی جبالبارز نیز مراحل نهایی پیمانسپاری را طی می کند.

وی با تشکر از زحمات تمامی کارکنان شرکت گاز استان کرمان گفت: امیدواریم بتوانیم در سال 1400 نیز خدمات ارزنده ای به هم استانی های عزیز عرضه کنیم و گام های بلندی در جهت تحقق اهداف شرکت برداریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی گازرساني استان کرمان گاز طبیعی شرکت گاز استان کرمان درصد خانوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۷۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی

علی اکبر پورعلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تقویت زیرساخت‌های شهری پیربازار در اولویت قرار دارد و در این خصوص اقدامات خوبی هم صوت گرفته است.

وی با اشاره به بر خی اقدامات ۱۰ ماهه مدیریت شهری پیربازار افزود: استقرار اورژانس و آتش نشانی از اقدامات خوب مدیریت شهری پیربازار است.

شهردار پیربازار با اشاره به بلاتکلیفی یک دهه‌ای پست این شهر اضافه کرد: راه اندازی مجدد دفتر پست از مطالبات به حق شهروندان پیربازار بود.

پورعلی از اجرای ۸ پروژه عمرانی و شهری در پیربازار خبر داد و بیان کرد: این تعداد پروژه‌های شهری با اعتبار ۴ میلیارد تومان از منابع داخلی شهرداری به اجرا و بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری پیربازار در گذشته از کد بودجه‌ای برخوردار نبود، افزود: با کمک مدیران استان و شهرستان پروسه کددارشدن پیربازار به سرانجام رسید و ۱۴۰۳ نخستین سالی است که از اعتبارات دولتی برخوردار می‌شویم.

کد خبر 6087961

دیگر خبرها

  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • با هزینه کم به 3 شهر ترکیه سفر کنید
  • نرخ تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری کمتر است