Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بامداد سه شنبه گفت: مردم ما در بیت المقدس مطمئن باشند که مقاومت فلسطین هشیار و آماده است.

به نقل از المیادین، ابوعبیده گفت: به مردم ما در بیت المقدس می گوییم که مطمئن باشید؛ چراکه مقاومت هشیار و آماده چکاندن ماشه است.

وی افزود: حمله موشکی به قدس با موشک های دارای کلاهک های انفجاری با قدرت تخریبی بالا انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی گردان های عزالدین القسام اضافه کرد: بُرد موشک هایی که به سمت قدس شلیک کردیم، به ۱۲۰ کیلومتر می رسد و برای نخستین بار مورد استفاده قرار گرفت. گردان های عزالدین القسام اعلام

کرد که از موشک A۲۰ برای حمله به مواضع رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی استفاده کرده است.

نیروهای مقاومت فلسطین دوشنبه شب حملات گسترده موشکی به شهرک های صهیونیستی هم مرز با غزه و قدس اشغالی آغاز کردند و همچنان این حملات ادامه دارد.

سخنگوی گردان‌های «عزالدین القسام» پیش تر در بیانیه ای برای خروج نظامیان صهیونیست از مسجدالاقصی ضرب الأجل تعیین کرده بود.

حمله نظامیان صهیونیست به فلسطینیان در قدس شرقی با محکومیت جهانی همراه بوده است.

صهیونیست ها در ماه مبارک رمضان با یورش به منطقه باب العمود و صحن‌های مجاور مسجد الاقصی، به سمت فلسطینیان روزه دار گاز اشک آور پرتاب کردند و آنان را مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند.

بر اساس این گزارش، هزاران شهرک نشین صهیونیست به مسجد الاقصی  و دروازه باب العمود یورش بردند و حملات در ماه مبارک رمضان افزایش یافته است.

اشغالگران صهیونیست همچنین پس از دستگیری فلسطینی ها، ده ها نفر از آنان را از قدس اخراج و خانه های آنان را نیز تخریب کردند.



/ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: گردان های عزالدین القسام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۷۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای فلسطینی، عناصر اشغالگر را در «طولکرم» هدف قرار دادند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های خبری گزارش دادند که ۲ جوان فلسطینی در جریان درگیری‌های مسلحانه با عناصر صهیونیست در اطراف ایست بازرسی سالم واقع در نزدیکی جنین در کرانه باختری به شهادت رسیدند.

شبکه فلسطین الیوم نیز گزارش داد که گردان‌های الاقصی مستقر در طولکرم با نظامیان صهیونیست که به این شهر یورش برده بودند درگیر شدند.

در این درگیری که به صورت مشخص در محور میدان السلام طولکرم رخ داد نیروهای فلسطینی موفق شدند عناصر متجاوز را گلوله باران کنند.

نیروهای مقاومت با عناصر اشغالگر در منطقه یعبد واقع در جنوب غرب جنین نیز درگیر شده و به سمت آنها تیراندازی کردند.

در همین راستا گردان‌های قدس شاخه جنین اعلام کردند که رزمندگان فلسطینی موفق شدند منطقه اشغالی شاکید را با شلیک گسترده گلوله هدف قرار دهند.

کد خبر 6089498

دیگر خبرها

  • نیروهای فلسطینی، عناصر اشغالگر را در «طولکرم» هدف قرار دادند
  • حمله به رفح کارت بازی اسرائیل برای آزادی اسرااست/مقاومت آماده است
  • پیام دیگر حماس به خانواده‌های اسرای صهیونیستی
  • پیام دیگر شاخه نظامی حماس به خانواده‌های اسرای صهیونیستی
  • حملات موشکی، راکتی و پهپادی مقاومت لبنان و فلسطین به پایگاه‌های مختلف صهیونیست‌ها
  • حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه
  • پیام هشدارآمیز القسام: زمان برای آزادی اسرای صهیونیست رو به پایان است + فیلم
  • اسیر صهیونیست: نتانیاهو از خودت خجالت بکش
  • حمله موشکی گردان‌های المجاهدین به سرزمین‌های اشغالی
  • تاکید سخنگوی گردان‌های طولکرم بر ادامه مقاومت