Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@18:23:47 GMT

بارش باران و وزش باد شدید در کشور تا کی ادامه دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۷۹۲۸

بارش باران و وزش باد شدید در کشور تا کی ادامه دارد؟

با توجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران، امروز ۲۱ اردیبهشت ماه در اغلب مناطق کشور به خصوص برای ساعات بعد از ظهر و اوایل شب ابرناکی، رگبار، رعدو برق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.

به گزارش برنا؛ بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی ایران، امروز ۲۱ اردیبهشت ماه در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل، بارش باران پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تهران، البرز، قزوین، مرکزی، زنجان، اصفهان، نیمه شمالی فراش، نیمه شمالی سمنان و برخی مناطق کرمان، یزد، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهار مجال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، جنوب آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، شرق سیستان و بلوچستان، ارتفاعات خراسان رضوی و ارتفاعات هرمزگان، به خصوص برای ساعات بعد از ظهر و اوایل شب ابرناکی، رگبار، رعدو برق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.

چهارشنبه در مرکزی، قم، اصفهان، نیمه شمالی فارس و برخی مناطق تهران، البرز، قزوین، زنجان، همدان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهار محال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، یزد، کرمان، شمال سمنان، سواحل دریای خزر، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی با احتمال زخداد تگرگ در نواحی مستعد و کوهستانی پیش بینی می‌شود.

پنج شنبه و جمعه علاوه بر مناطق ذکر شده در برخی نواحی شمالغرب نیز بارش رخ خواهد داد.

شنبه بارش در کرمان، مناطق مرکزی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و دامنه‌های زاگرس جنوبی مورد انتظار است.

از امروز تا آخر هفته در نوار شرقی کشور به ویژه زابلوزش باد شدید و گرد و خاک رخ می‌هد. سه شنبه دریای خزر مواج خواهد بود. چهارشنبه و پنج شنبه در اردبیل و غرب سواحل دریای خزر دما بین ۷ تا ۱۰ درجه ور در شرق سواحلخزر دما بین ۴ تا ۶ درجه افزایش می‌یابد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان هواشناسی دریای خزر بارش باران خراسان رضوی برق وزش باد رعد و برق گرد و خاک سواحل دریای خزر بارش باران وزش باد هواشناسی باران رگبار وزش باد شدید دریای خزر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۷۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی اصفهان فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت؛ بارش باران و رعد و برق

سامانه بارشی جدیدی که وارد کشور شده، فعالیت خود را در نواحی مرکزی کشور در بیشترین مقدار خواهد داشت. برای امروز و فردا تمرکز بارش‌ها در نواحی مرکزی، جنوبی و جنوب شرقی کشور است. برای استان‌های مرکزی کشور مثل استان اصفهان هشدار سطح زرد بارندگی صادر شده است.

کد خبر 747525

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۷؛هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • شنبه و یکشنبه در این مناطق کشور باران می بارد | سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه وارد می شود
  • ورود سامانه‌ بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • هشدار نارنجی ادامه بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • هواشناسی ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / هوای بارانی در انتظار نیمه شرقی کشور
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟
  • ویدیو/ آبگرفتگی معابر در شیراز به دنبال بارش شدید باران
  • هواشناسی اصفهان فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت؛ بارش باران و رعد و برق
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور