Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@18:16:48 GMT

برخورد قطار با پراید/ ۲ نفر مصدوم شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۷۹۳۳

برخورد قطار با پراید/ ۲ نفر مصدوم شدند

تین نیوز

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از برخورد قطار با یک دستگاه خودروی پراید و مصدومیت دو نفر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: ساعت ۲:۱۲ امروز یک مورد حادثه برخورد قطار با یک دستگاه خودروی سواری پراید روی خط ریل راه آهن شهری به سمت ورامین حدود دو کیلومتر بعد از ایستگاه ورامین به سامانه ۱۲۵ تهران اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آتش نشانان سریعاً از دو ایستگاه به محل اعزام شدند و مشاهده کردند بر روی خط آهن قطار، یک دستگاه خودروی پراید قرار داشته که قطار با این خودرو برخورد کرده و خودرو یک مسافتی را هم با قطار طی کرده است.

وی گفت: سرنشینان داخل خودرو یک خانم و آقای ۱۸-۱۹ ساله بودند که در ابتدای حادثه خانم به بیرون از ماشین پرت شده و آقا در ماشین محبوس مانده بود.

ملکی تصریح کرد: آتش نشانان سریعاً عملیات نجات را آغاز کرده و توانستند با برش اتاقک پراید، فرد محبوس را نجات دهند و تحویل عوامل اورژانس دهند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۷۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست زمین در بهارستان پراید را بلعید

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلستان تهران گفت: یک دستگاه خودرو پراید به دلیل فرونشست ناشی از نشتی آب در سلطان آباد به زمین فرو رفت.

احمد رجبی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به وقوع فرونشست در محله سلطان آباد شهر گلستان اظهار داشت: پدیده فرونشست در یکی از معابر فرعی سلطان آباد، به علت نشتی آب منجر به حادثه شد.

وی با بیان اینکه یک دستگاه خودرو پراید در حین فرونشست زمین به دل زمین کشیده شد افزود: خودرو پراید از روز گذشته در معبر پارک شده بود که به دلیل نشتی لوله آب در زیر زمین و سنگینی خودرو در زمین فرو رفت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری گلستان در پایان خاطرنشان کرد: در این حادثه،دخوشبختانه هیچگونه مصدومی وجود نداشت و با کمک عوامل عمرانی و خدمات شهری شهرداری گلستان خودرو پراید از دل زمین بیرون کشیده شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فرونشست زمین در بهارستان پراید را بلعید
  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار 
  • جان باختن مرد ۷۰ ساله براثر برخورد با قطار در فردیس
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • فیلم | برخورد وحشتناک قطار با کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی