Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «الریاضیه» عربستان خبر داد باشگاه الهلال در آستانه امضای قرارداد با اندرسون تالیسکا هافبک برزیلی گوانگژو چین قرار دارد.

طبق گزارش های رسیده مذاکرات بین طرفین در مرحله پایانی قرار دارد و تنها امضای قرارداد باقی مانده است. طبق توافق صورت گرفته ستاره برزیلی با قراردادی دوساله به ارزش ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیون دلار(۱۱۰ میلیارد تومان) به تیم شهر ریاض ملحق می شود.

تالیسکا سابقه بازی برای تیم های بنفیکا پرتغال را دارد و او در مدت دو فصل بازی برای این تیم پرتغالی مشهور ۱۹ گل به ثمر رسانده است.

الهلال رقیب استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است و این روزها با خرید بازیکنان خارجی گران قیمت خود را برای این بازی آماده می کند. تیم متمول سعودی روز گذشته موسی مارگا ستاره پورتو را با مبلغی نجومی به خدمت گرفت و این دومین خرید چند صد میلیاردی سعودی ها است.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۸۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی عصر فردا در حساس ترین بازی این هفته لیگ برتر به مصاف تراکتور تبریز می رود که جواد نکونام برای پیروزی در این بازی حساب ویژه ای روز مهاجم آرژانتینی باز کرده است.

بلانکو که در این فصل با وجود شروع نه چندان ایده آل به مرور در ترکیب تیمش جا افتاد و در بازی رفت دو تیم هم گلزنی کرد، در هفته های اخیر ستاره بی چون و چرای ترکیب آبی ها بوده و با درخشش چند باره در بازی های مهم امتیازاتی بسیار حیاتی برای تیمش کسب کرده است.

ستاره آرژانتینی با توجه به آمادگی بالای جلالی و سایر هافبک های استقلال و البته مهارت خودش در توپ های بلند و حفظ توپ، بخت نخست گلزنی تیم نکونام در این بازی است و سرمربی موفق استقلال امیدوار است یک بار دیگر پاسخ اعتمادش به این بازیکن را در این بازی بزرگ دریافت کند.

دیگر خبرها

  • گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند
  • باورنکردنی؛ الهلال می‌خواهد الکساندر میتروویچ فوق‌ ستاره‌اش را بفروشد!  
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏