Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@17:58:48 GMT

قوه قضائیه به فساد ارزی مدیر سابق هفت تپه ورود کند

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۸۴۳۰

قوه قضائیه به فساد ارزی مدیر سابق هفت تپه ورود کند

خبرگزاری مهر، گروه جامعه: حدود ۳ روز پیش بود که اعلام شد با ورود دستگاه‌های نظارتی، دادخواست ابطال واگذاری پرفساد شرکت هفت تپه به دادگاه ویژه حقوقی رسیدگی کننده به پرونده‌های مساله‌دار خصوصی‌سازی ارجاع شد و پس از برگزاری جلسات رسیدگی دادگاه در زمستان سال گذشته، رأی ابطال واگذاری هفت تپه صادر شد.

با ورود دستگاه‌های مختلف نظارتی اعم از دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور و اعتراض به رأی هیأت داوری، دادخواست ابطال واگذاری پرفساد شرکت هفت تپه به دادگاه ویژه حقوقی رسیدگی کننده به پرونده‌های مساله‌دار خصوصی‌سازی ارجاع شد و پس از برگزاری جلسات رسیدگی دادگاه در زمستان سال گذشته، رأی ابطال واگذاری هفت تپه صادر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این رأی صادره، مالکیت این شرکت باید به دولت واگذار گردد.

جدیت قوه قضائیه در رسیدگی به پرونده‌هایی نظیر هفت‌تپه قابل تقدیر است

محمود خدایی فعال کارگری شرکت هفت تپه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ابطال واگذاری شرکت هفت‌تپه و بازگشت آن به ملت، اظهار کرد: کارگران بابت مشکلات پیش آمده برای این شرکت خیلی اذیت شدند و در فشار کارفرمای قبلی شرکت قرار داشتند.

وی افزود: کارگران این شرکت بابت زحمات قوه قضائیه در به سرانجام رساندن پرونده و ابطال واگذاری شرکت هفت‌تپه از قوه قضائیه به ویژه شخص آیت‌الله رئیسی کمال تشکر و قدردانی را دارند؛ کار بزرگی برای ما انجام دادند.

خدایی با اشاره به اینکه نمونه‌هایی مثل پرونده هفت‌تپه هنوز پروسه خود را طی می‌کنند، اضافه کرد: جدیت قوه قضائیه در رسیدگی به پرونده‌هایی نظیر هفت‌تپه قابل تقدیر است.

این فعال کارگری شرکت هفت‌تپه با بیان اینکه مدیریت سابق شرکت هفت‌تپه پرونده ارزی هم دارد، اظهار داشت: قوه قضائیه پیگیر جدی این پرونده است و این تلاش قابل تقدیر است.

مدیریت شرکت هفت‌تپه بخش خصوصی بازی بود

سید اسماعیل جعاوله یکی دیگر از فعالان کارگری شرکت هفت تپه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به ابطال واگذاری شرکت هفت‌تپه و برگشت آن به ملت، گفت: چند سال است که ما درگیر مدیریت این بخش خصوصی به عنوان مدیریت شرکت هفت‌تپه بودیم، البته نمی‌توان اسم آن را بخش خصوصی گذاشت، مدیریت شرکت هفت‌تپه بخش خصوصی بازی بود.

وی افزود: متأسفانه اینها که مدیریت شرکت هفت‌تپه را بر عهده گرفتند، شایستگی این کار را نداشتند و مشکلات زیادی برای کارگران شرکت ایجاد کردند و درگیری‌های زیادی داشتیم و در نهایت با ورود قوه قضائیه به این بحث، نگرانی‌های ما از بابت احقاق حق کارگران حل شد.

این فعال کارگری شرکت هفت‌تپه تأکید کرد: کارگران هفت‌تپه و حتی مردم منطقه نسبت به ابطال واگذاری پرونده هفت‌تپه از آیت‌الله رئیسی ریاست محترم قوه قضائیه کمال تشکر را دارند.

جعاوله با بیان اینکه قوه قضائیه با قدرت پرونده هفت‌تپه را با اعلام رأی عدم واگذاری شرکت هفت‌تپه حل کرد، اضافه کرد: آیت‌الله رئیسی حق کارگران هفت‌تپه را به آنها برگرداند.

این فعال کارگری شرکت هفت‌تپه با بیان درخواستی از آیت‌الله رئیسی جهت صدور رأی پرونده ارزی این افراد در شرکت هفت‌تپه، با تأکید کرد: مدیریت سابق شرکت هفت‌تپه فساد ارزی هم دارند، با بِرند شرکت ارز گرفتند و خبری از آن نشد و این ارزها جزئی از اموال مردم این منطقه است.

کد خبر 5209368 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: دیوان محاسبات قوه قضاییه سازمان بازرسی کل کشور آیت الله سید ابراهیم رئیسی هفت تپه شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا شورای شهر تهران قوه قضاییه محسن حاجی میرزایی سازمان تامین اجتماعی امتحانات نهایی راهپیمایی روز قدس هلال احمر جمهوری اسلامی ایران واکسن کرونا صنایع دستی روز قدس باغ وحش فعال کارگری شرکت هفت تپه واگذاری شرکت هفت تپه مدیریت شرکت هفت تپه آیت الله رئیسی ابطال واگذاری قوه قضائیه بخش خصوصی هفت تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۸۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی

اگر ثابت شود که سیاستمداران در فوتبال اسپانیا نقش تعیین کننده ای داشته اند، باشگاه های لالیگایی پاسوز این تخلف می شوند. 

طرفداری | در حالی که تحقیقات درباره یک فساد چند میلیون دلاری در جریان است، روز پنجشنبه به دستور دولت اسپانیا، کمیته ویژه‌ای برای نظارت بر فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا ایجاد شد. 

اتهامات فساد به دوران ریاست لوییس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا که از سال 2018 تا 2023  فدراسیون را رهبری می کرد، باز می گردد.  این پرونده حول محور به‌روزرسانی‌های روبیالس در سوپرجام اسپانیا در سال 2020 متمرکز است، زمانی که این مسابقات از یک رقابت دو تیمی به یک تورنمنت چهار تیمی تبدیل شد و در عربستان سعودی برگزار شد. طبق گزارش آسوشیتدپرس، قرارداد انتقال سوپرجام به خاورمیانه در آن زمان 42 میلیون دلار ارزش داشت.

به گزارش آاس، اگر ثابت شود که در این میان مداخله سیاسی وجود داشته، تیم ملی اسپانیا و باشگاه های لالیگایی ممکن است از حضور در رقابت های تحت نظر یوفا (یورو، لیگ قهرمانان اروپا و ...) محروم شوند. یوفا و فیفا هر دو این پرونده را زیر نظر دارند. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • سه سال انتظار برای ارشاد مدیران
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • چهار راهبرد سند تحول برای کاهش پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش!
  • نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه | عصبانیت آقازاده از انتشار اعترافات!
  • متلاشی شدن باند قاچاق دختران
  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت