Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران جزئیات حادثه برخورد قطار مسافربری با یک دستگاه خودروی سواری پراید را تشریح کرد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۰۲:۱۲ امروز یک مورد حادثه برخورد قطار با یک خودروی سواری در خط آهن شهرری به سمت ورامین ۲ کیلومتر پس از ایستگاه راه آهن شهرری به سامانه آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که بر روی خط آهن، قطار مسافربری در حال تردد با یک دستگاه خودروی سواری پراید برخورد کرده و مسافتی را طی کرده و در نهایت متلاشی شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران تصریح کرد: دو نفر سرنشین (پسر و دختر ۱۸ یا ۱۹ ساله) داخل خودروی پراید بودند که دختر جوان دچار مصدومیت شده و در کنار خط آهن بود و سرنشین دیگر که یک آقا بود داخل خودرو محبوس شده بود.

ملکی گفت: آتش نشانان عملیات رهاسازی را آغاز کرده و بعد از دقایقی با برش قطعات خودرو موفق به خارج کردن فرد محبوس از داخل خودرو شدند و خوشبختانه این فرد هم زنده بود و برای انجام معاینه پزشکی به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

وی افزود: عملیات در ساعت ۰۳:۲۳ بامداد امروز به پایان رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: آتش نشانی شهرداری تهران خط آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۸۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران

به گزارش صدای ایران از ایرنا،سید جلال ملکی روز شنبه گفت: ساعت ۰۱:۳۰ بامداد حادثه گرفتار شدن چندین دستگاه خودرو در داخل گل و لای ناشی از ورود حجم زیادی از آب در انتهای بزرگراه خرازی، ابتدای خیابان اردستانی به دلیل بارش‌های زیادی که صورت گرفته بود، به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی نورافشان به محل حادثه اعزام شدند.



وی با بیان اینکه عوامل شهرداری منطقه نیز با یک دستگاه لودر در محل حادثه حضور داشتند، افزود: در محل حادثه مشاهده شده بر ورودی خیابان اردستانی به دلیل بارش‌های زیادی که اتفاق افتاده بود باعث ریزش گل و لای و سنگ از کوه‌ها و تپه‌های اطراف به معبر شده و سه دستگاه خودرو شامل یک دستگاه وانت مزدا، یک دستگاه ام وی ام و یک دستگاه سمند در این محدوده گرفتار شده بودند.


سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: قبل از اینکه اتفاق ناگواری بیافتد سرنشینان خودرو‌ها از خودرو پیاده شده بودند، اما حجم زیاد آب باعث شده بود خودرو‌ها به حالت نیمه واژگون درآیند.

وی تاکید کرد: با کمک لودر شهرداری خودرو‌ها به حالت اولیه برگشتند و از محیط خارج شدند و خوشبختانه در این حادثه به کسی صدمه وارد نشده بود.

به گفته وی، با حضور عوامل شهرداری و آتش نشانان معبر بازگشایی شد و سنگ‌ها از خیابان جابجا شد.

دیگر خبرها

  • رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران
  • (ویدئو) برخورد شدید قطار با یک مرد مسن
  • گرفتار شدن خودروها در گل و لای در بزرگراه خرازی+ تصاویر
  • امدادرسانی به ۳۵ حادثه دیده سیلاب در ایلام
  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه
  • رهاسازی ۳۵ خودروی گرفتار در آب طی ۲۴ ساعت گذشته/ سقوط ۲ خودرو در کانال‌های آب و فوت یک نفر
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد پراید با مزدای دوکابین در محور ارومیه به تبریز
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد پراید با مزدا دوکابین در محور ارومیه به تبریز
  • آمادگی آتش‌نشانی اهواز برای بارندگی پیش‌رو
  • میزبانی پایانه‌های مسافربری مشهد از ۲۰ میلیون زائر امام رضا(ع)