Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@11:57:30 GMT

موفقیت بانک دی در ارائه خدمات بانکی به صورت غیرحضوری

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۸۸۶۲

موفقیت بانک دی در ارائه خدمات بانکی به صورت غیرحضوری

معاون فناوری اطلاعات بانک دی از موفقیت بانک در ارائه خدمات شعبه‌ای به صورت غیرحضوری در دوران شیوع کرونا خبر داد.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز،  محمود زمان زاده در نشستی مجازی با نمایندگان شعب سراسر کشور گفت: در حال حاضر بانک دی با داشتن دستگاه‌های خودپرداز، خودگردان، کیوسک صدور کارت هدیه، خودبانک و کَش‌لِس، سبد محصولات خود را در حوزه ماشین‌های بانکی به بیش از 1200 دستگاه در سطح کشور رسانده است که با توجه به نسبت تعداد ماشین‌های بانکی به شعب یک اتفاق منحصربه‌ فرد اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اقدامات انجام شده در توسعه زیرساخت‌های بانکداری دیجیتال در بانک دی گفت: از زمانی که بانک پیاده‌سازی بانکداری دیجیتال را در دستور کار قرار داده است، ارائه API به سازمان‌ها و فین‌تک‌ها از طریق پلتفرم بانکداری باز فرابوم، قابلیت‌های احراز هویت غیرحضوری سجام، تعریف و ارائه امضای دیجیتال، بحث هویت دیجیتال، ثبت نام غیرحضوری اینترنت بانک، درخواست فراموشی رمز اینترنت بانک به صورت غیرحضوری، افتتاح حساب غیرحضوری، تکمیل ماشین‌های بانکی(خودپرداز، کش‌لس، خودگردان و کیوسک) با قابلیت ارائه خدمات ساتنا، پایا و دریافت رمز کانال‌های مدرن را برای مشتریان در بستری امن و راحت فراهم کرده است.


معاون فناوری اطلاعات بانک دی در پایان با اشاره به سرعت عمل و چابکی بانک دی در توسعه زیرساخت‌های بانکداری دیجیتال در دوره شیوع کرونا تصریح کرد: در دوره شیوع ویروس کرونا با توسعه بانکداری دیجیتال در بانک دی، ضمن کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعبه، قسمت عمده‌ای از خدمات شعبه‌ای به آسانی و در نهایت سرعت و امنیت به صورت غیرحضوری ارائه شده است که امیدواریم با رهنمودهای همکاران شعب، شاهد افزایش استقبال مشتریان از خدمات غیرحضوری باشیم.

در پایان این نشست، پرسش و پاسخ تعاملی بین معاون فناوری اطلاعات و همکاران شعب به صورت صوتی انجام شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک دی خدمات غیر حضوری بانکداری دیجیتال پول نیوز اینترنت بانک بانکداری دیجیتال صورت غیرحضوری بانک دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۸۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک

شهردار رشت با بیان اینکه در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است گفت:همچنین مدیریت شهری در ممیزی املاک گام های موثری برداشته است

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، رحیم شوقی شهردار رشت عصر سه شنبه در نشست استاندار گیلان با مدیریت شهری اظهار کرد: شهرداری در نقاط مختلف شهر رشت چندین پروژه کوچک و بزرگ در دست اجرا دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری رشت اجرای هوشمند سازی و الکترونیکی کردن خدمات را از سال گذشته با جدیت آغاز کرده است، افزود: بیش از ۵۰ درصد خدمات در مناطق شهر رشت به صورت الکترونیکی و از راه دور به رشتوندان ارایه می‌شود.

شهردار رشت با بیان اینکه در حوزه الکترونیکی شدن خدمات به رشتوندان اتفاقات خوبی به وقوع پیوسته است، تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته ممیزی املاک را که از سال گذشته آغاز کرده ایم امسال در منطقه ۴ به نتیجه خواهیم رساند و سایر مناطق نیز به مرور در دستور کار قرار می‌گیرد.

شهردار رشت با تاکید بر اینکه از سال گذشته پاسخ نقل و انتقالات و پرداخت عوارض را نیز الکترونیکی کرده و صدور پروانه ساخت را نیز طی سال جاری در دستور کار قرار داده ایم، گفت: در کنار این کار‌ها قطعا ضعف‌ها و انتقاد‌هایی نیز وجود دارد که باید مورد توجه قرار دهیم.

شوقی با تاکید بر اینکه سال گذشته به مدت ۲ ماه کارخانه آسفالت تعطیل بوده که با پیگیری‌های استاندار و مصوبه شورای تامین بازگشایی شد، اضافه کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ان شاالله تا پایان بهار در راستای ترمیم و آسفالت معابر سطح شهر بتوانیم رضایت حداقلی شهروندان را جلب کنیم.

دیگر خبرها

  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی دوبرابر شد
  • افزایش دو برابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی
  • سقف تراکنش‌ها در شبکه بانکی تغییر یافت
  • سقف تراکنش غیرحضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • بانک مرکزی: سقف تراکنش غیرحضوری ۲ برابر شد؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • سقف تراکنش های غیرحضوری در شبکه بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان رسید