Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، انتشار یک اطلاعیه از سوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به منظور دعوت ورزشکاران برای ساخت یک برنامه تلویزیونی آتش اختلاف و درگیری بین این فدراسیون و انجمن آمادگی جسمانی فدراسیون ورزشهای همگانی را روشن کرد.

پس از انتشار این اطلاعیه فرخ کیا رئیس انجمن آمادگی جسمانی در گفتگو با خبرنگار مهر به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: اخیرا اطلاعیه ای مبنی بر آغاز آزمون ورودی ورزشکاران جهت مسابقاتی تحت عنوان «تهمتن» از طرف فدراسیون بدنسازی منتشر شده که همانطور که خارج از اختیارات این فدراسیون بوده و آیتم های مدنظر آن مربوط به انجمن آمادگی جسمانی و انجمن کراسفیت بوده و به هیچ عنوان ارتباطی با فعالیت های ذاتی رشته پرورش اندام ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشته های فدراسیون بدنسازی مشخص می‌باشند و با تایید وزارت ورزش و جوانان به عنوان ناظر قانونی فعالیت می‌کنند.

به دنبال اظهار نظر رئیس انجمن آمادگی جسمانی واکنش های تندی از سوی برخی مسئولان فدراسیون بدنسازی صورت گرفت. یکی از این واکنش ها از سوی سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام انجام شد.

حسن رهنماییان که تاکید کرده است نیاز نیست انجمن آمادگی جسمانی وظایف و مسئولیت های این فدراسیون را یادآور شود، درباره مسابقه تهمتن که با همکاری فدراسیون بدنسازی و شبکه نسیم به زودی ضبط و پخش خواهد شد، گفت: این یک همکاری دوجانبه بین فدراسیون و صداوسیماست.

رهنماییان این اظهار نظر را در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی انجام داده و تاکید کرده است: دوستان در فدراسیون همگانی و انجمن آمادگی جسمانی هم می توانند مسابقه ای را زیر نظر همان فدراسیون برگزار کنند. در ضمن اگر نیاز به صحبت، مذاکره و یا حتی مصاحبه ای باشد، بهتر است رییس فدراسیون ورزش همگانی انجام دهد؛ نه اینکه رییس یک انجمن درباره فعالیت یک فدراسیون دیگر صحبت کند.

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بدنسازی و پرورش انجام در حالی تاکید کرده است که مسابقه تهمتن یک همکاری دو جانبه بین فدراسیون صداوسیماست که تهیه کننده و کارگردان این برنامه اظهارات او را تکذیب و تاکید کرده است که این مسابقه هیچ ارتباطی با فدراسیون بدنسازی ندارد!

رضا نصیری تهیه کننده و کارگردان برنامه تهمتن در این مورد گفته است: این برنامه در زمینه استقامت، قوای جسمانی، سرعت عمل و… شرکت کنندگان را به چالش می‌کشد و هر فردی که این توانایی را دارد می‌تواند وارد مسابقات شود و محدودیت خاصی وجود ندارد. هر کسی این مشخصات و توانمندی را داشته باشد می‌تواند وارد مسابقات شود.

وی درباره فدراسیون متولی این برنامه تصریح کرد: تمام فدراسیون‌های ورزشی می‌توانند درگیر این مسابقه شوند و ورزشکاران خود را به ما معرفی کنند، اما در نهایت انتخاب با تیم برنامه‌ساز است و فدراسیون‌ها تنها می‌توانند نقش مشورتی داشته باشند. حتی افرادی هم که در قالب هیچ فدراسیون ورزشی فعالیت نکرده باشند نیز می‌توانند در این مسابقه خود را محک بزنند؛ حتی یک کشاورز در دورترین نقطه کشور.

وی درخصوص اینکه گفته می‌شود فدراسیون بدنسازی متولی اجرا و برگزاری این برنامه است، توضیح داد: به هیچ عنوان اینطور نیست و ربطی ندارد. تیزر برنامه و فراخوان در تلویزیون و شبکه نسیم پخش شده است تا شرکت کنندگان اعلام آمادگی کنند. البته فدراسیون بدنسازی هم هیچ‌وقت چنین ادعایی نداشته است، نامه‌ها و مدارک آن هم موجود است. این فدراسیون تنها ۴٠-۵٠ ورزشکار را که مناسب حضور دیدند، معرفی کردند. وقتی صدا و سیما کار را جلو می‌برد، برنامه تحت سیاست‌های خودش است. در این برنامه دنبال معرفی الگوهای اخلاقی رفتاری و ورزشی هستیم و هر فردی در هر قشری می‌تواند خود را به چالش بکشد.

به گزارش خبرنگار مهر، تهیه کننده و کارگردان این برنامه در حالی تاکید کرده که فدراسیون بدنسازی هیچ وقت ادعایی در مورد همکاری با این برنامه نداشته است که بر روی صفحه فدراسیون بدنسازی در اینستاگرام قید شده است این مسابقات با همکاری فدراسیون و شبکه نسیم ضبط خواهد شد.

اظهار نظرهای متناقضی که در مورد این برنامه مطرح شده ابهاماتی را در مورد آن ایجاد کرده و به نظر می رسد در آینده اتفاقات بیشتری را همراه خواهد داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام انجمن آمادگی جسمانی شبکه نسیم انجمن آمادگی جسمانی شبکه نسیم فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام انجمن آمادگی جسمانی فدراسیون بدنسازی تاکید کرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۸۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقات سکوهای زنان دردسرساز شد؛ اولین اقدام کمیته انضباطی در خصوص پرسپولیس و سپاهان

به گزارش همشهری آنلاین دیدار روز گذشته پرسپولیس و سپاهان با حواشی زیادی همراه شد. پس از اتفاقاتی که در قسمت جایگاه هواداران زن پرسپولیسی و جایگاه طرفداران سپاهان رخ داد، مأمورین مجبور شدند تا جایگاه طرفداران سرخ پوش را تغییر دهند.

علاوه بر این، دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان با طرح شکایاتی علیه یکدیگر موضع گرفته و هر کدام، دیگری را به انجام رفتارهای ناشایست متهم کردند.

حالا نیز سایت رسمی فدراسیون با انتشار اطلاعیه ای، از احضار نمایندگان دو باشگاه خبر داده است. در متن این اطلاعیه آمده است:

کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد؛ نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان جهت ادای توضیحات بابت رفتار تماشاگران منتسب به دو تیم در بازی روز چهارشنبه 1403/02/12، به کمیته انضباطی فدراسیون فراخوانده شدند.

کد خبر 848924 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • بازیگر مشهور ترکیه اول ساختمان یک مدرسه را خرید سپس با خاک یکسان کرد | اقدام عجیب و جنجالی این چهره همه را شوکه کرد + عکس
  • ورود وزیر ورزش به حرکت جنجالی هوادار سپاهان
  • هوادار جنجالی ۱۰سال محروم شد!
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • هوادار جنجالی ده سال محروم شد!
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام
  • دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان
  • اتفاقات سکوهای زنان دردسرساز شد؛ اولین اقدام کمیته انضباطی در خصوص پرسپولیس و سپاهان
  • ۱۰ هنرمند فعال نمایش عروسکی تقدیر می‌شوند