Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، جلال الدین سلیمی مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان روز دوشنبه در آیین راه اندازی این صندوق الکترونیکی اظهار داشت: راه اندازی این سامانه شیوه‌ای نوین در برقراری ارتباط موثر و سریع با مشتری بوده و موجب فرهنگ سازی استفاده از ابزار‌های الکترونیک در سطح جامعه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمی در خصوص دلایل پیشنهاد راه اندازی این سامانه به اداره کل روابط عمومی و راه اندازی آن در استان کردستان اضافه کرد: مدیریت شعب بانک مسکن استان با توجه به مشکلات متعدد در روش سنتی تکمیل فرم انتقادات و پیشنهادات توسط مشتریان و ارسال به اداره کل روابط عمومی همچون صرف هزینه‌های بسیار زیاد چاپ فرم نظرسنجی و ارسال از طریق پست، قابل اتکا نبودن نتایج به دلیل احتمال تکمیل فرم توسط افرادی غیر از مشتری، مشخص نبودن نظرسنجی کننده برای بانک و سپری شدن زمان بسیار طولانی و فرسایشی از لحظه تکمیل فرم تا ارسال و تجزیه و تحلیل فرم‌ها توسط اداره کل روابط عمومی، موجب پیشنهاد طراحی این سامانه الکترونیکی شد.

مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان به مزایای صندوق انتقادات و پیشنهادات الکترونیکی اشاره کرد و گفت: استفاده از این سامانه برای مشتریان در جهت ارسال نظرات و نیازسنجی خدمات درخواستی آنان بسیار آسان و بدون هیچ هزینه‌ای و حتی بدون محدودیت در نوع گوشی، چه هوشمند و چه ساده، از طریق شماره گیری کد ussd به شماره #۹۹۲۴۴*۶۶۵۵* برای مشتریان بانک فراهم شده است.

سلیمی راه اندازی این سامانه را تحولی نو در برقرای ارتباط سریع و آسان مشتریان با مدیران بانک خواند و یادآور شد: از روسای شعب استان درخواست داریم تا استفاده از این سامانه را در بین مشتریان بانک فرهنگ سازی و نهادینه کنند.

مهری حسینی معاون اداره کل روابط عمومی بانک مسکن که بصورت آنلاین از طریق بستر skyroom در جلسه حضور پیدا کرد، گفت: راه اندازی صندوق الکترونیکی انتقادات و پیشنهادات نقش بسیار مهمی در تسهیل در برقراری ارتباط با مشتریان، ارائه خدمات و شناسایی مشکلات و نیاز‌های آنان دارد.

او بر گسترش استفاده از این سامانه در شعب سراسر کشور تاکید کرد و گفت: با توجه به پیشنهاد استان کردستان، این سامانه در حال حاضر در مدیریت این استان راه اندازی شده و اداره کل روابط عمومی بانک مسکن در نظر دارد پس از پایش نتایج حاصله استفاده از این سامانه با جمع آوری اطلاعات و داده‌های مورد نیاز، نسبت به پیشنهاد راه اندازی این صندوق برای استفاده مشتریان در تمامی شعب کشور اقدام کند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری کردستان هم در این مراسم روابط عمومی بانک مسکن را یک روابط عمومی خلاق، پویا و از روابط عمومی‌های برتر دستگاه‌های اجرایی استان معرفی کرد و گفت: بانک مسکن همواره یکی از بانک‌ها و سازمان‌های پیشرو در طرح‌های خلاقانه در حوزه ارتباطات و روابط عمومی است.

شهریار یاسینی افزود: اواخر سال گذشته مدیر شعب بانک مسکن در جشنواره پایگاه‌های اطلاع رسانی استان بعنوان بانک برتر در حوزه اطلاع رسانی خدمات و دستاورد‌های دولت و از روابط عمومی این بانک هم به عنوان روابط عمومی برتر استان در حوزه اطلاع رسانی تجلیل شد.

او درخصوص راه اندازی صندوق الکترونیک انتقادات و پیشنهادات در بانک مسکن گفت: راه اندازی این صندوق ابتکاری خلاقانه و بسیار ارزشمند در حوزه ارتباطات به ویژه تکریم ارباب رجوع است که می‌تواند در شناسایی مشکلات مردم و برقراری ارتباط بدون واسطه و سریع با مدیران بانک در استان در راستای رفع مشکلات مردم نقش بسیار مهمی داشته باشد.

در پایان این نشست، مسوول روابط عمومی بانک مسکن کردستان توضیحاتی را درخصوص نحوه استفاده از این سامانه بیان کرد و همه شرکت کنندگان بصورت نمادین کد ussd به شماره #۹۹۲۴۴*۶۶۵۵* را شماره گیری و به صندوق الکترونیکی انتقادات و پیشنهادات مدیریت شعب بانک مسکن استان کردستان وارد شدند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بانک مسکن کرونا ویروس روابط عمومی بانک مسکن استفاده از این سامانه انتقادات و پیشنهادات اداره کل روابط عمومی شعب بانک مسکن استان صندوق الکترونیکی راه اندازی استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۹۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

امتداد - در نشست روز دوشنبه مورخ سوم اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن و دکتر علی استاد هاشمی رئیس کل بیمه مرکزی ایران، تفاهم‌نامه‌ همکاری‌های مشترک درخصوص توسعه خدمات‌رسانی به مشتریان منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، این تفاهم نامه با هدف توسعه همکاری های فیمابین در زمینه‌های سرمایه‌گذاری، ارائه محصولات بیمه‌ای به ویژه محصولات جدید و نوآورانه بیمه‌ای به متقاضیان، ارائه انواع تسهیلات و خدمات بانکی و سپرده‌گذاری وجوه بیمه مرکزی در بانک مسکن با رعایت قوانین و مقررات مربوط به امضا رسید.

افزایش رضایتمندی و خدمت‌رسانی حداکثری به مردم شریف ایران اسلامی با معرفی محصولات بانکی- بیمه‌ای
دکتر سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در خصوص قرارداد همکاری فوق گفت: پس از بررسی‌های به عمل آمده و برگزاری جلسات کارشناسی متعدد در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان، ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمت رسانی به ملت شریف ایران اسلامی و توسعه و گسترش تعاملات و همکاری‌های مشترک فیمابین نظام بانکی و صنعت بیمه کشور، تفاهم‌نامه‌ای درخصوص خدمت‌رسانی حداکثری به مردم شریف کشورمان از طریق ارائه محصولات بانکی – بیمه ای منعقد شد.
همچنین مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به تاثیر مثبت توسعه بخش مسکن بر رونق اقتصادی کشور گفت: توسعه بخش مسکن، تاثیر بسزایی بر رشد اقتصادی کشور دارد و ضرورت برنامه‌ریزی برای تحول و پیشرفت بخش مسکن در جهت تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری(مد ظله‌العالی) بر کسی پوشیده نیست. در واقع توجه به این بخش می‌تواند موتور محرکه بسیاری از بخش‌های اقتصادی و به حرکت درآمدن چرخ توسعه بسیاری از کسب و کارها و در نهایت اشتغالزایی برای جوانان این مرز و بوم باشد.
وی گفت: در تفاهم‌نامه مشترک فیمابین بانک مسکن و بیمه مرکزی، حوزه‌های همکاری بسیاری به ویژه در ارائه بسته‌های بانکی – بیمه‌ای به هموطنان در نظر گرفته شده است تا فرصت خدمت‌رسانی به مردم عزیز در این دو صنعت با کیفیت بهتر و سرعت بیشتری فراهم شود.
دکتر حسینی با اشاره به ظرفیت‌های متنوع بانک مسکن و توانمندی‌ها و مزیت‌های رقابتی شرکت‌های تابعه در حوزه‌های تخصصی مختلف، گفت: تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی دارای ابعاد مختلفی است و این همکاری‌ها در بخش‌های مختلف از جمله: بازار سرمایه، نظامات کارگزاری مالی، تنوع و نوآوری در محصولات و به طور کلی گسترش فعالیت و تعامل دو صنعت بانک و بیمه است.
وی ادامه داد: بانک مسکن با اتکا به شعار قرآنی خود (آیه ۸۰ سوره مبارکه نحل)، سعی بر ساخت مسکن به عنوان محلی امن، آرام و مقدس برای مردم عزیزمان دارد و رویکرد همه همکاران گرامی بانک مسکن این است که ما خادمان مردم هستیم و کار و خدمت ما به مردم، یک وظیفه و تکلیف الهی است.
مدیرعامل بانک مسکن افزود: امیدوارم به موجب این تفاهم نامه و عزم و اراده‌ طرفین بر توسعه همکاری‌های مشترک، بتوانیم با ایجاد هم‌افزایی میان دو حوزه اقتصادی مهم بانک و بیمه و ارائه محصولات نوین در این دو صنعت، شرایط و امکانات خوبی را برای خدمت به هموطنان عزیزمان فراهم کنیم.
دکتر حسینی در بخش دیگری از سخنان خود، به تشریح اهداف عالی بانک مسکن و اقدامات اخیر در حوزه ساخت و ساز، شهرسازی با رویکرد تمدن‌‌سازی و استفاده از الگوی معماری ایرانی – اسلامی در کشور پرداخت و بر برنامه‌های این بانک در ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور و ساخت شهرهای ساحلی در بندرعباس با بهره‌گیری از به روزترین فناوری و معماری اصیل ایرانی تاکید کرد.

افزایش ضریب نفوذ بیمه با ارائه محصولات بانکی- بیمه ای به آحاد مردم
دکتر علی استادهاشمی مدیرعامل بیمه مرکزی نیز به خبرنگار هیبنا گفت: بانک مسکن ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صنعت بیمه کشور و بیمه مرکزی دارد. این بانک وظیفه محور با تعدّد مشتریان، فرصتی است که بتوانیم خدمات بیمه‌ای را به مشتریان این بانک ارائه کنیم و افزایش ضریب نفوذ بیمه و بهره‌گیری مردم از خدمات بیمه‌ای را رقم بزنیم.
مدیرعامل بیمه مرکزی ادامه داد: در این تفاهم‌نامه، مباحثی اعم از محصولات بیمه‌ای – بانکی، سرمایه‌گذاری برای تامین مسکن کارکنان بیمه مرکزی و همچنین افزایش میزان سرمایه‌گذاری در بانک برای ارائه محصولاتی جهت کمک به آحاد مردم مطرح است.
وی گفت: ارائه محصولات به اقشار مردم یکی از جهات مهم این همکاری مشترک خواهد بود که در این حوزه، محصولات نوین بانکی – بیمه‌ای و سایر محصولات موجود بیمه به متقاضیان ارائه می‌شود و آنها می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.
استادهاشمی ادامه داد: از سوی دیگر، همکاری با بانک مسکن به دلیل فعالیت در حوزه تخصصی مسکن، ضریب استفاده از محصولات بیمه در بخش ساختمان اعم از: بیمه آسانسور، بیمه عیوب پنهان ساختمان و بیمه‌های مسئولیت برای سازندگان را افزایش خواهد داد.
مدیرعامل بیمه مرکزی در پایان گفت: همکاری بیمه مرکزی و صنعت بیمه کشور و بانک مسکن می‌تواند راه‌های زیادی را برای خدمت‌رسانی به مردم ایجاد کند. تلاش ما بر این است که این برنامه‌ها در کوتاه‌مدت به نتیجه برسد و امیدواریم که با پیگیری و اقدام به موقع، بتوانیم ظرف چند ماه آتی، این خدمات و محصولات را به مردم معرفی کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند
  • صدور نخستین برات الکترونیکی توسط شبکه بانکی
  • نخستین برات الکترونیکی صادر شد
  • صدور نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره توسط شبکه بانکی
  • نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد
  • صدور نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد