Web Analytics Made Easy - Statcounter

‍به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ علیرضا دلیری امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: چند روز پیش یکی از شهروندان با مراجعه به کلانتری 17 بعثت عنوان کرد وسایل کار جوشکاریش که تنها محل درآمد وی و خانواده اش بوده به سرقت رفته است.

وی ادامه داد: با دریافت این گزارش ماموران تحقیقات خود را برای شناسایی سارق یا سارقان و بازپس گیری وسایل جوشکاری این شهروند سالخورده آغاز کردند اما متاسفانه نتیجه ای حاصل نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی کرمانشاه تصریح کرد: در این میان پیگیری های مداوم مالباخته و عنوان این موضوع که پس از سرقت وسایل کارم زندگی برای من و اعضای خانواده ام سخت شده باعث شد ماموران کلانتری در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان دست به اقدامی خداپسندانه بزنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سه همکار خیر و وظیفه شناس ما در کلانتری بعثت به نام های سرگرد "فریبرز کهریزی"، سروان "سعید خالوندی" و ستوانیکم "کیوان آریانا" در جریان پرونده قرار داشتند پس از مشورت با هم تصمیم به خریداری وسایل کار برای این شخص که از نظر مالی در تنگنا قرار داشت، می گیرند.

دلیری تصریح کرد: این 3 همکار مومن و خیر هزینه خرید یک دستگاه موتورجوش، یک دستگاه اره آهن بر برقی، ترانس برق، فرغون و ... که جزو وسایل کار این جوشکار سیار بوده را تامین و پس از دعوت از مالباخته، این وسایل به شکل محترمانه ای که شان و کرامت وی حفظ شود، تحویلش شد.

وی همچنین با اشاره به خرسندی فرد مالباخاته از اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه ماموران کلانتری 17 بعثت، تصریح کرد: پلیس بارها ثابت کرده که خدمتگذار واقعی مردم است و برای شادی دل آنها از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه سرقت وسایل کار رسانه وسایل کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۹۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تنکابن قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، ۴ سارق حرفه‌ای منازل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ دیلمی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های ماموران به ۸ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان تنکابن اعتراف کردند.

او با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تجهیز نگهبانان دامداری‌ها به وسایل ارتباطی
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • منشی درمانگاه روزی ۳۰ میلیون تومان سرقت می‌کرد
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر