Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@20:18:48 GMT

خانه کتاب و ادبیات درگذشت منصور اوجی را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۹۴۴۰

خانه کتاب و ادبیات درگذشت منصور اوجی را تسلیت گفت

موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران با صدور پیامی درگذشت منصور اوجی را تسلیت گفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، در پی درگذشت منصور اوجی شاعر، خانه کتاب و ادبیات ایران با صدور پیامی درگذشت این‌شاعر شیرازی را تسلیت گفت.

مشروح متن این‌پیام به این‌ترتیب است:

«درگذشت شاعر و ادیب فرزانه -منصور اوجی- پس از تحمل یک دوره بیماری موجبات حزن و اندوه جامعه ادبی کشور به ویژه شاعران و علاقه‌مندان به ایشان را فراهم آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان یکی از شاعران بلندآوازه شیراز بود که با آثار زیبای خود در ادبیات معاصر این سرزمین ثابت کرد که دارای سبک خاص خود بوده و «شبیه هیچکس نیست» و تمام تلاش خود را با اخلاص برای خدمت مؤثر در عرصه شعر و ادب به کار بست و با طبعی روان اشعاری درخشان از خویش به یادگار گذاشت و جدای از این، شعرش مرزها را درنوردیده و به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی و ارمنی ترجمه شد.

روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران فقدان این چهره ماندگار شعر را «پس از یک عمر شاعری» به تمامی اهالی ادبیات و مردم شریف شیراز، به ویژه اصحاب فرهنگ و جامعه ادبی کشور صمیمانه تسلیت می‌گوید و از خداوند متعال برای ایشان آمرزش و برای بازماندگان محترم صبر و اجر خواستار است.»

منصور اوجی متولد سال ۱۳۱۶ بود و شامگاه شنبه ۱۸ اردیبهشت درگذشت.

کد خبر 492670

منبع: ایمنا

کلیدواژه: منصور اوجی درگذشت منصور اوجی منصور اوجی درگذشت منصور اوجی شعر منصور اوجی شیراز موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران خانه کتاب ایران خانه کتاب و ادبیات ایران مدیرعامل خانه کتاب پیام تسلیت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خانه کتاب و ادبیات ایران منصور اوجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۹۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوجی: تولید نفت ایران امسال جهش می‌کند

وزیر نفت از جهش تولید نفت ایران در سال جاری خبر داد و گفت همچنین ۵۰ هزار بشکه به ظرفیت روزانه پالایش نفت کشور افزوده خواهد شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، جواد اوجی وزیر نفت گفت: امسال تولید نفت ایران جهش خواهد کرد و در تولید گاز هم با افزایش مواجه خواهیم بود.

وی افزود: 6 میلیون تن به ظرفیت تولید پتروشیمی اضافه می‌شود و 50 هزار بشکه به ظرفیت پالایش نفت کشور افزوده خواهد شد.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • «کلیله و دمنه» در کانون توجه نمایشگاه کتاب ابوظبی
  • مرکز رصد فرهنگی کشور: ۶۵ درصد از مردم در خانه دیوان حافظ دارند
  • جهش تولید نفت ایران در سال جاری
  • اوجی: تولید نفت ایران امسال جهش می‌کند
  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه
  • موزه نادر، خانه‌ای برای ادب‌ورزی/ مهمانی هر روز هفته با یار مهربان
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • بازی برای کودکان خیلی مهم است اما جایگاه ادبیات هم حفظ شود
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی