Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@18:05:48 GMT

ایراندوست: بازی دوستانه بهتر از 10 اردوی تدارکاتی است

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۹۵۵۳

ایراندوست: بازی دوستانه بهتر از 10 اردوی تدارکاتی است

سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان معتقد است انجام بازی تدارکاتی با تیم های خارجی برابر 10 جلسه تمرین درون اردویی است.

به گزارش"ورزش سه"، و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، پس از تعطیلی 2 ساله اردوهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال بزرگسالان، بالاخره از 22 اردیبهشت ماه اردوی آماده سازی ملی پوشان بزرگسال به منظور انتخاب نفرات برتر، برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی پوشان بزرگسال در روز 18 خرداد ماه یک دیدار دوستانه با تیم ملی فوتبال بانوان بلاروس را در پیش دارند.

 

مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در اینباره می گوید: بر اساس بازی فیفا دی در خرداد ماه و زمان کم باقی مانده (کمتر از یک ماه) طبق برنامه دو اردوی انتخابی و یک اردوی سه روزه متصل به اعزام خواهیم داشت. به دلیل عدم پخش و فیلم برداری از مسابقات لیگ فوتبال زنان، برای انتخاب عادلانه نفرات ملی پوش تصمیم گرفتیم از مربیان لیگ برتر بخواهیم بازیکنان مستعد خود را به ما معرفی کنند. از هر کدام از چهار تیم اول جدول هم 10 بازیکن به اردو دعوت شدند.

 

وی در ادامه ضمن تشکر از کمیته بانوان و رئیس فدراسیون فوتبال به دلیل حمایت و برگزاری اردوهای آماده سازی و تدارک یک دیدار دوستانه در فیفا دی، گفت: شرایط سختی است. بازی با بلاروس برای ما بسیار خوب خواهد بود. از یک لحاظ که در رنکینگ فیفا شرایط متفاوت می شود، بازی کردن با یک تیم قطعا برابر 10 جلسه تمرینی است و از همه مهمتر اینکه بازیکنان محک جدی می‌ خوردند و کادر فنی به نکات ضعف و قوت تیم پی می برد. امیدوار هستیم برای جام ملت های آسیا و مقدماتی که در شهریور ماه است، آماده شویم. در فاصله مدت زمانی 5 ماهه سعی ما بر این است با برگزاری اردوها و حمایت باشگاهها، تیم ملی خوبی را آماده کنیم. در واقع هدفمان حضوری موفق در بازیها و کم کردن فاصله با تیم های آسیایی است. همانطور که می دانید تیم های رده  اول استرالیا، چین، ژاپن و کره جنوبی هستند. تیم های رده دوم تایلند، ویتنام  و میانمار هستند که ما همیشه در رقابت با این تیم ها به مشکل بر خوردیم. هدفمان این است ابتدا به سطح دوم آسیا برسیم و برای رسیدن به این هدف، باید بازیهای تدارکاتی خوبی برگزار کنیم. نگاه مثبت و حمایت رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته بانوان، انگیزه ما را برای کار کردن دو برابر کرد و امیدوارم جواب این اعتماد را کادر فنی به همراه بازیکنان به خوبی بدهیم.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۹۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو موراتا یکی از مهم‌ترین بازیکنان اتلتیکو و تیم ملی اسپانیاست. او به بیماری نورالژی عصب سه‌قلو دچار شده، این بیماری در اثر آسیب تدریجی عصب سه‌قلو به وجود می‌آید. دچار شدن به آن باعث درد شدید در چشم‌ها، دندان‌ها، فک، پیشانی، بینی و چند عضو دیگر می‌شود.

این مهاجم 31 ساله میهمان پادکست ویدیویی میراویا بود و از فداکاری هایی که برای رسیدن به سطح اول فوتبال جهان انجام داده، صحبت کرد.

موراتا گفت:"برنده شدن در زندگی همه چیز نیست، شما همچنین باید برای تلاش و آمادگی‌ای که یک فرد در گذشته داشته، ارزش قائل شوید. فکر می‌کنم تجربه یادگیری خیلی مهم است، هم برای فرزندانم و هم برای دیگران."

موراتا در مورد اهمیت تسلیم نشدن در برابر چالش‌ها و همچنین پشتکار یک ورزشکار اینطور گفت:"بسیاری از افراد را دیده‌ام که بهتر از من بازی می‌کردند اما الان خبری از آن‌ها نیست. با این تفاوت که البته من علاوه بر خوش شانسی، برای رویاهایم سخت جنگیده‌ام.

من خیلی چیزها را از دست داده‌ام. مثلا عروسی‌ها یا تقریبا همه غسل ​​تعمیدهایی که در خانواده‌ام برگزار می‌شود را از دست داده‌ام اما در نهایت به رویای خود جامه عمل پوشانده‌ام و از حرفه‌ای باورنکردنی لذت برده‌ام."

او در دوران حرفه‌ای خود لحظات سختی را هم تجربه کرده است؛ مثلا در جام ملت‌های اروپای قبلی:"اتفاقات ناخوشایند زیادی را تجربه کرده‌ام. در هتل از خواب بیدار می‌شدم و فکر می‌کردم که آیا هر اتفاقی که می‌افتد واقعا ارزشش را دارد؟ اما ما جلو رفتیم و این لحظه‌ای است که من به آن افتخار می‌کنم."

چند هفته دیگر قرار است او دوباره به عنوان مهاجم مورد اعتماد لوئیس دلا فوئنته با چالش جام ملت‌های اروپا روبرو خواهد شد. این مهاجم به دلیل بیماری‌اش طی دو بازی قبلی به میدان نرفته و انتظار می‌رود برای بازی بعدی در خانه مایورکا در دسترس باشد.

دیگر خبرها

  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • خبر خوب به اردوی پرسپولیس رسید | بیرانوند به ال کلاسیکوی ایرانی می‌رسد + جزئیات
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است