Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی فراخوان عمومی برای اقامه نماز عید سعید فطر را صادر کرد .

متن این فراخوان بدین شرح است:

باسمه تعالی

اَللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبْرِیاَّءِ وَالْعَظَمَةِ وَاَهْلَ الْجُودِ وَالْجَبَرُوتِ وَاَهْلَ الْعَفْوِوَالرَّحْمَةِ

بسم الله الرحمن الرحیم

ستایش پروردگار بخشاینده و مهربان را که نعمت بی بدیل و مهرگستر خویش را در مبارک شبی بر اعظم اولاد آدم صلوات الله فروفرستاد تا جانمایه مستغفرین بالاسحار را در زلال رحمت و عشق و مهربانی فرو شوید و در ترنم زیبای استجابت دعا در زمره".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی" درآیند.

میهمانان ماه وصل و پارسایان و سحرخیزان عبادالرحمان می‌روند در رستاخیز بهار جانها؛ عظمت و جبروت رب الارباب را در تذکره کبریایی باعطر زیبای تحمید و صفای عبودیت و اخلاص؛ نجوا کنند و هم ندا با ملائک بهترین مقدراتی که بر محمد صلوات الله وآلش تقدیر شده را مسئلت کنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با آرزوی بهره مندی از فیوضات بی بدیل شهرالله الاکبر؛ ضمن تبریک پیشاپیش حلول ماه شوال، از عموم مردم مؤمن، روزه‌دار و متدیّن خراسان شمالی دعوت می‌کند تا با همراه داشتن مهر، سجاده و زیر انداز در نماز معنوی و باشکوه عید سعید فطر که در تمامی مساجد و مصلی‌های سطح استان و با رعایت کامل تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد شرکت فرمایند.

ضمنا یادآور می‌گردد؛ اقامه نماز عید سعید فطر مرکز استان در مصلی امام خمینی ره (محوطه باز مصلی) رأس ساعت ۰۷:۰۰ صبح و به امامت نماینده معزز، ولی فقیه و امام جمعه محترم بجنورد اقامه خواهد شد.

انتهای پیام/ه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز عید فطر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خراسان شمالی عید سعید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۹۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان یزد: حجت الاسلام موسوی، مدیر ستاد اقامه نماز استان از سازندگان پویانمایی با تقدیم لوح و هدیه‌ای به رسم یادگار، تقدیر و تشکر بعمل آورد.   این پویانمایی به کاگردانی مهسا زینی و حمید نخعی، انیماتوری و طراحی حمید نخعی و نویسندگی سید محمد جواد صداقت کشفی ساخته شده است و توانست رتبه شایسته تقدیر ویژه را در جشنواره فجر تا فجر را از آن خود کند.   این پویا نمایی ایثار و از خود گذشتگی فرزند شهید مدافع حرمی را روایت می‌کند که بعد از شهادت پدر خود برای کمک به یک نیازمند فرشی با دستان خود بافته و آن را به فروش می‌رساند.

دیگر خبرها

  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل