Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@10:57:25 GMT

حذف مستقیم کالاهای خطرناک از پلتفرم «ای بی» توسط رگولاتورها

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۹۷۳۱

حذف مستقیم کالاهای خطرناک از پلتفرم «ای بی» توسط رگولاتورها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پرس اسوسیشن، وب سایت حراج و خرید آنلاین ای بی به رگولاتورها اختیار داده تا کالاهای غیرایمن و غیرقانونی در این پلتفرم را بدون مشورت حذف کنند.

این پلتفرم آنلاین اعلام کرد سیستم جدیدش به مقامات معتبر اجازه می‌دهد آیتم‌های مورد نظر را خودشان حذف کنند تا ایمنی مصرف کننده تضمین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح بخشی از یک پرتال رگولاتوری جدید است که ای بی آن را ساخته و به رگولاتورهای سراسر جهان از جمله آفکام (اداره ارتباطات انگلیسOfcom)، دفتر استانداردهای محصول ایمنی (OPSS) قدرت می‌دهد تا کالاها را بدون نیاز به تأیید ای بی حذف کنند.

اقدام جدید ای بی، جدیدترین تلاش برای کاهش تعداد کالاهای خطرناک و جعلی است که در بسیاری از پلتفرم‌های فروش آنلاین وجود دارند. این درحالی است که با گسترش همه گیری ویروس کرونا و افزایش خرید آنلاین، نگرانی درباره کلاهبرداری از این افراد شدت گرفته است.

به گفته ای بی، پرتال جدید فرایند حذف کالاهای خطرناک را تسریع و بنابراین به کاهش ریسک مشتریانش کمک می‌کند.

کد خبر 5209467 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: حاکمیت سایبری امنیت اطلاعات مشتری مداری خرید آنلاین شرکت دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فناوری نانو فناوری فضایی تحقیقات علمی حاکمیت سایبری تولید دانش بنیان صندوق نوآوری و شکوفایی ایالات متحده امریکا اینترنت شرکت اسپیس ایکس شبکه ملی اطلاعات فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۹۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) روش خطرناک دانش آموزان یک روستا برای رفتن به مدرسه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اتصال آنلاین اطلاعات خرید و فروش به سامانه املاک و اسکان
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • (ویدئو) روش خطرناک دانش آموزان یک روستا برای رفتن به مدرسه
  • فروش اینترنتی دارو
  • طراحی پلتفرم آنلاین معاملات مسکن در دستور کار
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • فیلم/ وضعیت خطرناک تنفسی در سه شهر خوزستان
  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • اتفاق جالب در لیگ دسته 3 اسپانیا؛ تاثیر مستقیم مربی دروازه بان ها روی گل تساوی! / فیلم
  • هدف جدید پرسپولیس سهمیه مستقیم لیگ نخبگان