Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، «مسلی آل معمر» که بعد از ورود وزارت ورزش عربستان در پی تخلفات شدید مالی، اداری و حقوقی به جای «صفوان السویکت» رئیس باشگاه النصر شده است، در تازه‌ترین گفتگوی خود بر حق میزبانی این باشگاه از تراکتور در شهر ریاض تاکید کرد.

آل معمر در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: باشگاه النصر به حق خود برای میزبانی از تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه مرسول پارک ریاض پایبند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد که النصر مسئول بازی الهلال عربستان با استقلال ایران در تهران نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق آیین نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم النصر عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید در ریاض از تراکتور ایران میزبانی کند و الهلال در تهران میهمان استقلال ایران باشد. هرچند کنفدراسیون آسیا هنوز به صورت رسمی نحوه و محل برگزاری مسابقات مرحله یک هشتم را تعیین نکرده‌اند، اما النصری ها قصد دارند این آیین نامه را به هر شکل ممکن اجرا کنند تا کار راحتتری برای بازی با نماینده ایران داشته باشند.

مسئله این است که در صورت اجرای این قانون، الهلال، دیگر تیم عربستانی باید در تهران به مصاف استقلال برود و همین موضوع جدال رسانه‌ای را بین مدیران و هواداران دو باشگاه در پی داشته است.

کد خبر 5209507 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: الهلال عربستان تیم فوتبال النصر عربستان تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال تراکتور فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کسب سهمیه المپیک کشتی فرنگی کشتی آزاد فرهاد مجیدی الهلال عربستان فدراسیون فوتبال مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۹۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نجمه سازنچیان آخرین نماینده ایران در رقابت‌های شمشیربازی انتخابی زون آسیا بود که در اسلحه سابر زنان با حریفان خود رقابت کرد.
 
رقابت‌های این اسلحه با حضور ۱۰ شمشیرباز برگزار شد. سازنچیان مرحله مقدماتی را بدون باخت و با ۴ پیروزی به پایان رساند و وارد جمع ۸ بازیکن برتر شد.او در این مرحله با «ورونیکا واسیلوا» از استرالیا دیدار کرد و با نتیجه ۱۵ به ۱۱ باخت.

با برگزاری دیدار‌های اسلحه سابر زنان و انجام دیدار‌های نجمه سازنچیان در این اسلحه، پرونده نمایندگان ایران در مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا بسته شد.  

در چارچوب این مسابقات امروز ریحانه رضایی در اسلحه اپه از مرحله مقدماتی صعود کرد اما در مرحله یک هشتم نهایی باخت و با کسب جایگاه نهم در میان ۱۶ شمشیرباز به کار خود پایان داد. در اسلحه فلوره هم علی امینی هم با ۲ برد، ۴ باخت و عدم صعود از مرحله مقدماتی به کار خود  پایان داد. جایگاه چهاردهم در میان ۱۶ شمشیرباز شرکت کننده در رده بندی نهایی در اختیار امینی قرار گرفت.
 
همچنین روز گذشته محمد اسماعیلی در اسلحه اپه تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت، اما در نهایت موفق به کسب سهمیه نشد، اما به جایگاه سوم مشترک دست یافت. زهرا کارگر هم در اسلحه فلوره موفق به صعود از دور گروهی نشد. او در میان ۱۴ شرکت کننده در رقابت‌های اسلحه فلوره در جایگاه ۱۲ ایستاد.  

بدین ترتیب شمشیربازی ایران با سهمیه تیمی که توسط تیم ملی اسلحه سابر مردان به دست آورده است در بازی‌های المپیک پاریس شرکت خواهد کرد. این سهمیه تنها سهمیه تیمی است که تا به امروز ورزش ایران برای المپیک به دست آورده است. به واسطه این سهمیه شمشیربازی ایران در بخش انفرادی هم ۳ نماینده خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • بازتاب قهرمانی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • بازتاب سیزدهمین قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!