Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در مراسمی با حضور استاندارمرکزی، مسئولان استانی و شهرستانی در فرمانداری زرندیه و ارتباط تصویری با اردکانیان وزیر نیرو طرح‌های برق رسانی به روستا‌های استان مرکزی به طور همزمان افتتاح شد.

برای طرح‌های ملی صنعت برق سراسر کشور که امروز در راستای پویش #هر_هفته_الف_ب _ایران «ساخت و ساز‌ها و ساز و کارها» افتتاح می‌شوند هزار و ۳۴۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح دیسپاچینگ ملی جدید کشور با اعتبار ۱۱۴۵ میلیارد تومان ، طرح جهاد بهسازی شبکه برق ۱۰ هزار روستا در سال ۱۴۰۰ با اعتبار ۳ هزار میلیارد تومان «فاز اول افتتاح ۵۶۰ روستا برای ۷۰ هزار مشترک با اعتبار ۱۷۰ میلیارد تومان» از جمله این طرح هاست.

همچنین امروز تحویل ۲۰ هزار دستگاه مولد برق خورشیدی قابل حمل به ۲۰ هزار خانوار عشایری در سال ۱۴۰۰ با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان آغاز شد که در فاز اول ۳ هزار دستگاه با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان به ۳ هزار خانواده عشایر تحویل شد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح طرح استان مرکزی میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۹۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تامین اعتبار برای کاوش‌های باستان شناسی حیله ور

 حمزه زاده در نشست شورای راهبردی روستای تاریخی کندوان روستای مدفون در دل کوه حیله ور را یکی از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی شهرستان اسکو و آذربایجان شرقی عنوان کرد و گفت: تاکنون ۶۰ واحد کران در داخل این غار زیرزمینی کشف و از زیر گل و لای بیرون آمده و پیش بینی می‌شود با اجرای طرح‌های مطالعاتی و کاوش‌های باستان شناسی افزون بر ۲۰۰ واحد کران دیگر نیز شناسایی شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با شناسایی کران‌های مدفون روستای حیله ور و جذب سرمایه گذاران و بهره برداری از مجموعه تاریخی این محوطه خواهیم توانست نسبت به توسعه گردشگری و عمرانی روستای کندوان اقدام کنیم.

فرماندار شهرستان اسکو هم با اشاره به ثبت جهانی روستای کندوان بر لزوم اجرای سریع طرح جامع این روستا تاکید و اظهار کرد: با اجرای طرح جامع کندوان ساماندهی این روستا سرعت بیشتری گرفته و شاهد استانداردسازی در ارائه خدمات به گردشگران خواهیم بود.

 فیروزی یکی از تهدیدات و چالش‌های پیش روی کران‌های تاریخی کندوان را ورود خودرو‌های سبک و سنگین گردشگران به داخل روستا عنوان کرد و گفت: لرزش و صدای این خودرو‌ها آسیب‌هایی به کران‌های سنگی کندوان وارد می‌کند که در این راستا طرح ایجاد پارکینگ خودرویی در بیرون از محوطه تاریخی روستا به مساحت ۱۳۰۰ متر مربع و گنجایش ۱۲۰۰ دستگاه خودرو تدارک دیده شده است.

وی همچنین ساخت و ساز‌های غیرمجاز در محدوده تاریخی روستای کندوان را یکی دیگر از چالش‌های پیش روی این روستا برشمرد و افزود: با اجرای سیاست‌های تشویقی برای روستاییان جهت تخریب سازه‌های جدید و انتقال آنها به روستای پایین دست خواهیم توانست تا حدودی از تغییر منظر تاریخی و هویت اصلی کندوان جلوگیری کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • افتتاح همزمان ۷ نیروگاه خورشیدی مدارس در ۶ استان
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • ضرورت تامین اعتبار برای کاوش‌های باستان شناسی حیله ور
  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری