Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@10:07:35 GMT

تحقق اشتغال ۸۰ درصدی زندانیان کشور در سال ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۹۸۴۱

رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته تلاش داریم تا در سال ۱۴۰۰، زمینه اشتغال ۸۰ درصد محکومین واجد شرایط در زندان‌ها فراهم شود. خبرگزاری میزان - محمد مهدی حاج محمدی شامگاه یکشنبه با حضور در زندان مرکزی همدان بیان داشت: برنامه‌ریزی شده است تا در سال جاری با ایجاد اشتغال، فرصت فراگیری مهارت شغلی برای تعداد بسیار زیادی از زندانیان فراهم شود تا علاوه بر تامین بخشی از هزینه‌های زندگی خانواده خود، پس از رهایی از زندان نیز انگیزه و مهارتی برای اشتغال داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: بیکاری برای مددجویان زندان‌ها سم و به عنوان یکی از عوامل بزهکاری شناخته شده است.
حاج محمدی با اشاره به اینکه امسال به عوامل و علل بزهکاری می‌پردازیم، عنوان کرد: خانواده زندانیان در معرض لغزش و آسیب اجتماعی قرار دارند، ما آن‌ها را تنها نمی‌گذاریم، چراکه غفلت ما ممکن است آن‌ها را به زندانیان آینده تبدیل کند.
وی خاطر نشان کرد: تلاش داریم با حمایت از خانواده زندانیان مانع ورود آن‌ها به چرخه بزهکاری شویم.   بیشتر بخوانید: مأموریت «اداره ارزیابی، بازرسی و پاسخگویی به شکایات» دارای اهمیت فوق‌العاده‌ای برای سازمان زندان‌ها است
انتهای پیام/ برچسب ها: اشتغال زندانیان سازمان زندان ها

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اشتغال زندانیان سازمان زندان ها زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۹۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرار از زندان با نقش‌آفرینی یک گربه (فیلم) خلاقانه‌ترین مدل فرار از زندان در سال 2023 ثبت شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • تحقق ۱۱۸ درصدی سهمیه اشتغال استان همدان در سال گذشته
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد