Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@17:07:28 GMT

دعوت بانوی فوتبالیست نهاوندی به تیم ملی

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۹۹۵۰

دعوت بانوی فوتبالیست نهاوندی به تیم ملی

به گزارش خبرنگار به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، زهرا خواجوی از فوتبالیست‌ های مطرح استان همدان که سابقه حضور در تیم ملی را دارد و از رزومه فوتبالی خوبی برخوردار است دوباره به اردوی تیم ملی فرا خوانده شد.

زهرا خواجوی دروازه بان نهاوندی است و به عنوان رکورددار کلین شیت فوتبال ایران شناخته می‌شود و در رده بهترین دروازه بانان فوتبال بانوان کشور قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان از تاریخ ۲۱  تا  ۲۷ اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود که مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو را به شرح زیر اعلام کرد:

سمانه چهکندی(خراسان رضوی)، فاطمه قاسمی(فارس) ، زهرا خواجوی(همدان)،پریسا گراوندی(کرمانشاه)، رها یزدانی، زهرا علیزاده، حدیث بساط شیر، شهناز جعفری زاده، سهیلا نظام آبادی(کرمان)، عاطفه ایمانی، کوثر عنبری(ایلام)، کوثر کمالی، شقایق روزبهان(مازندران)، افسانه اقبال(گیلان)، سرشین کمانگر(کردستان)، بهناز طاهرخانی(قزوین)، مونا حمودی، سارا ظهرابی نیا(خوزستان)، هاجر دباغی، فاطمه عادلی، گلنوش خسروی (اصفهان)، عاطفه سیدکاظمی، زهرا قنبری، شبنم بهشت، افسانه چترنور، فاطمه امینه برازجانی، ملیکا متولی، فاطمه اردستانی، یاسمن فرمانی، زهرا سربالی(تهران).

ملی پوشان می‌بایست فردا ۲۱ اردیبهشت ماه در هتل المپیک خود را به کادر فنی معرفی کنند.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال بانوان تیم ملی اردوی انتخابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۹۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: طرح بانوی توانا با هدف کیفی سازی زندگی بانوان سالمند و مشارکت بانوان بالای ۶۰ سال و سالمند در ورزش اجرا می‌شود.
دهقان با اشاره به اینکه درمرحله اول این طرح ۳۰ بانوی بالای ۶۰ سال حضور دارند، افزود: این طرح در دو رشته آب درمانی و ورزش در آب به صورت ۱۶ ساعت رایگان برای بانوان یزدی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • تبریک بهادری جهرمی به بانوی ورزشکار ایرانی
  • آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد
  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران
  • افتخار آفرینی نازنین فاطمه عیدیان برای کشورمان / کسب طلای ۴۰۰ متر با مانع توسط این بانوی ایرانی
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است