Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@20:07:06 GMT

ورود پراید به کانکس کارگری در کوی فلاح! + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۰۰۱۵

ورود پراید به کانکس کارگری در کوی فلاح! + تصاویر

تصادف شدید و ورود یک دستگاه خودروی پراید به کانکس کارگری، یک مصدوم برجای گذاشت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران، ساعت 8:45 صبح امروز با دریافت گزارش شهروندان مبنی بر برخورد یک دستگاه خودرو با کانکس کارگری، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 28 را به محل حادثه در کوی فلاح، خیابان حسنی اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس جهانگیری؛ رئیس ایستگاه 28 سازمان آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پراید بنا به دلایل نامعلومی از مسیر خود منحرف شده و به شدت با کانکس کارگری برخورد کرد.

وی افزود: براثر این حادثه، راننده که مردی 60 ساله و تنها سرنشین این خودرو بود، مجروح همچنین این وسیله‌نقلیه دچار نشت بنزین شد که هر آن احتمال داشت با جرقه یا شعله کوچکی در معرض آتش‌سوزی قرار گیرد.

رئیس ایستگاه 28 سازمان آتش‌نشانی تهران تصریح کرد: آتش‌نشانان و نجاتگران بلافاصله با رعایت نکات ایمنی و همزمان با قطع جریان برق خودرو و جلوگیری از نشت بنزین، به یاری مصدوم شتافتند و پس از انتقال به محیط امن، وی را برای اعزام به مرکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ علت وقوع این حادثه توسط پلیس راهور منطقه در حال بررسی است.

برخورد قطار با پراید در خط آهن شهرری؛ نجات معجزه‌آسای راننده + تصاویرآتش‌سوزی در انباری نگهداری مکملهای ورزشی/ نجات یک نفر از مرگ + تصاویر

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اورژانس حوادث آتش نشانی آتش نشانی تهران اورژانس حوادث آتش نشانی آتش نشانی تهران کانکس کارگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۰۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پراید با دنا در محور ایواوغلی_خوی پنج حادثه دیده و ۳ مصدوم برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۲:۴۹ روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در محور ایواوغلی_خوی، برخورد پراید و دنا گزارش شد.    وی افزود:نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات ایواوغلی خوی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند   مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت:در این حادثه اقدامات پیش بیمارستانی لازم بر روی مصدومین انجام و مصد‌مین به مرکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • مینی بوس ترمز برید و به حسینیه برخورد کرد!
  • برخورد پراید با دنا در محور ایواوغلی_خوی پنج حادثه دیده و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت / ۴ کشته و ۳ مصدوم
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت ۴ کشته و ۳ مصدوم داشت
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی
  • برخورد پراید با کامیون در محور بروجن به لردگان با دو مصدوم و حادثه دیده
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف زنجیره ای در آزاد راه شیراز _ اصفهان
  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید