Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@23:31:18 GMT

ثبت نام دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۰۰۷۷

ثبت نام دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو تمدید شد

مهیار خادم، مدیر ترویج دانش‌‌آموزی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس گفت: ثبت ‌نام در دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو که از روز جمعه اول اسفند ماه ۱۳۹۹ آغاز شده بود تا ۳۱ خرداد ماه سال جاری تمدید شد.

وی افزود: دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو با همکاری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و هماهنگی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادم ادامه داد: این المپیاد به تایید بنیاد ملی نخبگان نیز رسیده است و مدال‌آوران از جوایز و امتیازات بنیاد بهره‌مند خواهند شد.

مدیر ترویج دانش‌‌آموزی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با بیان اینکه المپیاد دانش‌آموزی نانو در سه مرحله برگزار خواهد شد گفت: دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به سایت باشگاه نانو به نشانی www.nanoclub.irنسبت به ثبت نام گروهی (توسط نهادهای ترویجی مورد تایید ستاد نانو) و یا انفرادی اقدام کنند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: فناوری نانو المپیاد دانش آموزی ستاد ويژه توسعه فناوری نانو المپیاد دانش آموزی فناوری نانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۰۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل یادواره شهدای دانش آموز شهرستان نیر با محوریت شهید علامه مرتضی مطهری و با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان آیت الله سید حسن عاملی فردا شنبه ۱۵ اردیبهشت از ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامع شهر نیر برگزار خواهد شد.

از عموم مردم شهید پرور منطقه برای شرکت در این مراسم دعوت شده است.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد
  • یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر
  • توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
  • نقشه راه بهره‌گیری از دانش هسته‏‌ای در حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی تدوین می‌شود
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در اوگاندا برای توسعه ICT
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج