Web Analytics Made Easy - Statcounter

علت حذف علی لاریجانی از گزینه‌های حزب کارگزاران سازندگی، ممکن است دلایل متعددی داشته باشد اما گفته می‌شود که عدم تمایل لاریجانی به کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری مهم‌ترین دلیل این مهم است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، از چند ماه پیش که موضوع انتخابات ریاست‌جمهوری در افکار عمومی و فضای جامعه در حال گرم شدن بود، در فضای سیاسی کشور حمایت حزب کارگزاران سازندگی از علی لاریجانی از مهم‌ترین موضوعاتی بود که بعضاً، برخی از آن به عنوان مفروض آرایش انتخاباتی 1400 یاد می‌کردند به طوری که حتی برخی اعضای شورای مرکزی  حزب کارگزاران از علی لاریجانی به عنوان گزینه اصلی حزب یاد می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگوی که چند ماه پیش با رسانه‌ها داشت از علی لاریجانی به عنوان نامزد مناسب یاد کرده و گفته بود: ازنظر این حزب، ظریف شاید تنها شخصیتی باشد که نسبت به چهره‌های هم‌عرض خود و یا در سطوحی بالاتر از او که می‌توانند صلاحیت اداره کشور را داشته باشند.

بعد از اظهارات عطریانفر، برخی اعضای شورای مرکزی و فعالان نزدیک به حزب کارگزاران از لاریجانی به‌عنوان گزینه احتمالی و نه قطعی یاد کردند؛ غلامحسین کرباسچی بعد از مباحث مختلف در حزب متبوع خود در موضعی رسمی به عنوان دبیرکل حزب، تأکید کرد که "حمایت کارگزاران از لاریجانی شایعه است، اما ممکن است شرایط جوری پیش برود که از وی حمایت شود؛ من می‌دانم که خیلی از نیروهای اصولگرا دارند روی یک چهره‌ای که بتواند شرایط کشور را مدیریت کند، فکر می‌کنند؛ آقای لاریجانی این پتانسیل را دارد. آقای لاریجانی یک‌سری دشمنان سیاسی قسم‌خورده دارد؛ می‌خواهند از حضور لاریجانی در انتخابات وحشت بیندازند".

حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی ایران نیز حمایت‌ها اعضای حزب متبوع خود از لاریجانی را "نظر شخصی" توصیف و گفت که هیچ‌کس در حزب کارگزاران تا امروز از علی لاریجانی طرفداری نکرده است.

در ادامه، اظهارات کرباسچی که حمایت از لاریجانی را شایعه خواند بود، احتمال حمایت از رئیس سابق مجلس شورای اسلامی را ضعیف کرد اما نهایتاً در جلسه اخیر و نهایی حزب کارگزاران، 5 گزینه پیشنهادی خود را مشخص که در بین آنها، یعنی آقایان ظریف، محسن هاشمی، جهانگیری، پزشکیان و شریعتمداری، خبری از اسم علی لاریجانی نبود و این یعنی حذف کامل علی لاریجانی از گزینه‌های حزب کارگزاران سازندگی.

علت حذف علی لاریجانی از گزینه‌های  حزب کارگزاران سازندگی، ممکن است دلایل متعددی داشته باشد اما گفته می‌شود که عدم تمایل لاریجانی به کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری مهم‌ترین دلیل این مهم است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حزب کارگزاران سازندگی علی لاریجانی علی لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۰۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، رالف رانگنیک به بایرن مونیخ نه گفته و قرار نیست جانشین توماس توخل شود: این بهترین امروز خبر برای طرفداران بایرن مونیخ است!

بایرن مونیخ پس از آنکه مشخص شد قرار نیست توخل فصل آینده در باشگاه بماند و باید به دنبال مذاکره با گزینه‌های مختلف باشد، سراغ مربیان مطرح اروپایی رفت.

ژابی آلونسو، هانسی فلیک و حتی یولیان ناگلزمان گزینه‌های مطرحی بودند که بایرن با آن‌ها وارد مذاکره شد اما هر کدام به روشی این پیشنهاد را رد کردند. در نهایت رالف رانگنیک از هفته گذشته به جدی‌ترین گزینه بایرن تبدیل شد.

سرمربی سابق منچستریونایتد در این باشگاه عملکرد قابل توجهی نداشت و اکنون به عنوان سرمربی تیم ملی اتریش در انتظار مسابقات یورو 2024 است، به گزینه مورد علاقه باشگاه آلمانی تبدیل شد.

درحالیکه گمانه‌زنی‌ها در مورد توافق بین طرفین زیاد بود، پس از بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم‌های بایرن و رئال مادرید، بیلد تایید کرد که رانگنیک پیشنهاد همکاری را پذیرفته و قرار است طرفین روز گذشته یعنی چهارشنبه درمورد جزئیات با هم  گفتگو کنند.

اینطور به نظر می‌رسد که دو طرف روی جزئیات قرارداد به توافق نهایی نرسیده‌اند. در همین رابطه کریستین فالک، خبرنگار بیلد، دقایق قبل در اکس(توییتر سابق) نوشت:"رالف رانگنیک به بایرن نه گفت و جانشین توماس توخل نمی‌شود! اتریش با مربی‌اش توافق می‌کند تا بماند."

به این ترتیب در حال حاضر پرونده مربیگری رانگنیک در بایرن بسته شده و شاید در روزهای آینده یا همین امروز نام گزینه جدید جانشینی توخل از رسانه‌های آلمانی گوش برسد.

دیگر خبرها

  • ۲ عکس از چهره غمگین علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم
  • گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد
  • رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نمی‌شود!
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • باز طراحی ۷ خیابان اصلی در قم
  • ستاره کره‌ای تاتنهام در راه عربستان؟
  • ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان
  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • گزینه عجله ندارم از تپسی حذف شد
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال