Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@22:12:21 GMT

روایت جالب یک استقلال از رفاقت با فرهاد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۰۱۱۶

روایت جالب یک استقلال از رفاقت با فرهاد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ایمان موسوی از جمله بازیکنان جوانی بود که به استقلال رفت و همه تصور می کردند ستاره شود اما خیلی زود افول کرد. او که رابطه نزدیکی با مجیدی داشت، درباره آن روزها می گوید: «رابطه ما مثل پدر و پسر بود. مجیدی مراقبم بود. من هم هرکاری می گفت انجام می دادم. لباس و کفشش را به تمرین می بردم و حتی خریدهایش را انجام می دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» ایمان اضافه می کند: «مجیدی در دوران بازیگری وقتی دقیقه ۸۰ به زمین می آمد انگار از دقیقه یک در زمین بود. اگر دقت کرده باشید اکثر گل هایش را هم در همان دقایق آخر زده است. فکر می کنم در مربیگری هم تا لحظه آخر امیدوار خواهد بود. باید به امثال مجیدی فرصت داده شود.»

۲۵۲ ۲۵۲

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۰۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی استقلال 2 - ذوب آهن 1

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بازدید 14 در جریان رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال 1402-1403، استقلال تهران در یک بازی حساس ذوب آهن را 2 بر یک شکست داد و صدرنشینی‌اش را حفظ کرد. مجید علیاری در دقیقه 6 برای ذوب آهن گل زد و دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند. جلال الدین ماشاریپوف روی پاس محمدحسین مرادمند در دقیقه 64 گل اول استقلال را زد و بازی را به تساوی کشاند و در حالی که به نظر می‌رسد استقلال با تساوی صدر را از دست داده، گوستاوو بلانکو روی پاس جعفر سلمانی در دقیقه 93 گل دوم آبی پوشان پایتخت را زد و بدین ترتیب تیم نکونام به خوش شانسی سه امتیاز این بازی را از آن خود کرد. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • روایت ژنرال اسرائیلی از برنامه 3 میلیارد دلاری برای بمباران ایران!
  • خلاصه بازی استقلال 2 - ذوب آهن 1
  • روایت ژنرال اسرائیلی از سرمایه گذاری 3 میلیارد دلاری برای بمباران تاسیسات اتمی!
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| شوک یک نیمه‌ای ذوب‌آهن به استقلال در آزادی
  • ۱۰ شخصیت برتر سریال «شوگان» که ما را شیفته این روایت حماسی ژاپنی کردند
  • رفاقت قدیمی‌ با سیروس میمنت باعث بازی‌ام در «نون خ» شد/ در کرمانشاه ۱۰۰۰ نفر تست بازیگری دادند
  • «روایت اول» از ردیف یک موسیقی‌دان مهم منتشر شد/خواندن یک قصه جالب
  • آمار جالب توجه حریف استقلال در خارج از خانه
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند