Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز به تحقیق و تفحص از مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری و فعالیت‌ها و عملکردهای آن و همچنین عملکرد وزارت خارجه در حفظ اطلاعات محرمانه کشور رای موافق دادند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه 21 اردیبهشت 1400) به تقاضای تعدادی از نمایندگان درباره تحقیق و تفحص از مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری و فعالیت‌ها و عملکردهای آن و همچنین عملکرد وزارت خارجه در حفظ اطلاعات محرمانه کشور رأی موافق دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از 226 نماینده حاضر در صحن علنی مجلس 179 نماینده به این تحقیق و تفحص رأی موافق داده و 4 نماینده رأی مخالف دادند، ضمن این که یک رأی هم ممتنع بود.

احمد امیر آبادی عضو هیأت رئیسه مجلس پیش از رأی‌گیری در این باره اعلام کرد: این درخواست در قالب 3 تحقیق و تفحص بوده است که به رأی گذاشته شد، ضمن این که کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یک کمیته برای پیگیری آن تشکیل خواهد داد.

تعدادی از نمایندگان مجلس حین رأی دادن به تقاضای تحقیق و تفحص از مرکز بررسی‌های استراژی‌های ریاست جمهوری و فعالیت‌ها و عملکردهای آن و همچنین عملکرد وزارت خارجه در حفظ اطلاعات محرمانه کشور شعار «مرگ بر ضد مدافع حرم» سر دادند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیاسی مجلس یازدهم ریاست جمهوری تفحص از مرکز بررسی ریاست جمهوری تحقیق و تفحص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم

مجتبی ذوالنوری، نماینده مجلس، با حضور در دانشگاه قم و با انتقاد از قالیباف اظهار کرد: در موضوع بازنشستگی بعضی از نماینده‌ها متوجه نشدند و رأی دادند از جمله خود بنده!

نماینده مردم قم در خصوص رای موافق به افزایش سن بازنشستگی و مخالفت با آن تشریح کرد: در این مورد موضوع به گونه‌ای مطرح ‌شد که بعضا نمایندگان به درستی متوجه بحث نشدند و حین رای‌گیری و با توجه به زمان بسیار محدود آن، به موضوع مورد بحث رای اشتباه داده ‌شد؛ در این خصوص هم چنین بوده که بنده و برخی نمایندگان به دلیل تداخل مباحث متوجه نشده و به اشتباه رای دادیم که وقتی موضوع مشخص شد شخصا هم به صورت علنی و هم از طریق نامه به دبیر شورای نگهبان اعلام کردم که این مصوبه ایراداتی دارد و شرعا نیز اشکال دارد.

دیگر خبرها

  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • بایدن قانون کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای ارسال سلاح به اوکراین و اسرائیل را امضا کرد
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • سنای آمریکا بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان را تصویب کرد
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن