Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@19:33:50 GMT

دمای هوا از امروز در اردبیل افزایش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۰۲۵۰

دمای هوا از امروز در اردبیل افزایش می‌یابد

سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، طی امروز (سه شنبه ۲۱ اردیبهشت) آسمان استان در برخی مناطق به ویژه (نوار شرقی و مناطق مرکزی) ابری بوده و از بعدازظهر با وزش باد جنوبی ضمن افزایش نسبی دمای هوا بتدریج از میزان ابرناکی کاسته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: فردا (چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت) در بیشتر ساعات آسمان استان اردبیل صاف بوده و دمای هوا به طور محسوس افزایش می‌یابد.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: هر چند سامانه بارشی از استان اردبیل خارج شده، اما با توجه به شرایط فصلی و محلی و رطوبت خزری طی سه روز آینده همچنان در ساعات بعدازظهر و عصر در مناطق مرکزی و جنوبی استان رشد ابر و بارش پراکنده (گاهی بصورت رگبار و رعدوبرق) پیش بینی می‌شود.

محمدی بیان کرد: در روز پنج شنبه (۲۳ اردیبهشت) رگبار و رعدوبرق (در مناطق مستعد همراه با بارش تگرگ) از پتانسیل بیشتری برخوردار است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی اردبیل افزایش دمای هوا سامانه بارشی وضعیت آب و هوا استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۰۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ورود سامانه بارشی جدید به ایران

آفتاب‌‌نیوز :

 امروز با ورود سامانه بارشی به کشور در بیشتر مناطق واقع در نیمه غربی کشور رگبار و رعدوبرق وزش باد شدید و در برخی نقاط بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

فردا در برخی مناطق واقع در نیمه شمالی کشور و ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی البرز رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • تقویت سامانه بارشی در آذربایجان غربی/دمای هوا ۵ درجه کاهش می یابد
  • دمای هوا افزایش می‌یابد
  • رگبار باران در نقاط مختلف کشور 
  • هواشناسی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ورود سامانه بارشی جدید به ایران
  • شرایط جوی ناپایدار در استان اردبیل تداوم می‌یابد
  • پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان زنجان
  • ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد
  • ورود سامانه بارشی جدید به زنجان
  • آسمان مناطق شمالی و مرکزی استان بوشهر بارانی می شود
  • پیش بینی ورزش باد و بارش رگبار در چهارمحال و بختیاری