Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@06:12:20 GMT

پلیس با افراد مخل امنیت اجتماعی با قاطعیت برخورد می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۰۳۱۵

پلیس با افراد مخل امنیت اجتماعی با قاطعیت برخورد می‌کند

گروه استان‌ها_ فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: در مقابل افراد شرور و کسانی که امنیت اجتماعی را نقض می‌کنند پلیس مماشات ندارد و هرجا احساس کند، با قاطعیت برخورد خواهد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ محسن دالوند در خصوص اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی اظهار داشت: این طرح با هدف افزایش امنیت اجتماعی و اعتماد عمومی به نیروهای انتظامی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افزایش و ارتقا امنیت در دستور کار قرار دارد و ناجا هرجا که احساس کند منطقه‌ای از لحاظ امنیت اجتماعی به خطر افتاده است، با قاطعیت ورود خواهد کرد و در این خصوص هم با کسی مماشات ندارد.

این مقام مسئول بیان داشت: مرحله جدید طرح امنیت اجتماعی در شهرستان اهواز با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی روز گذشته اجرا شد که در ظرف 72 ساعت با اجرای عملیات‌های مختلف در نقاط جرم خیز اهواز 73 سارق شرور دستگیر و مقداری مواد مخدر، سلاح گرم و سرد، ابزار سرقت و امواد مسروقه و همچنین تعدادی خودرو کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز بیان داشت: این طرح که با همکاری و هماهنگی میان نیروهای متخصص پلیس، کارآگاهان آگاهی و نیروهای کلانتری محلات صورت گرفت افرادی که مدتی تحت رصد پلیس بودند یا سابقه دار بودند که در جرایمی نقش آنها احراز شده بود در طرح ضربتی دستگیر شدند.

استان خوزستان دوباره قرنطینه کامل شد / ممنوعیت ورود و خروج هرگونه خودرو به تمام شهرستان‌هارئیس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان منصوب شدورود آیت‌الله رئیسی به مسئله تخریب شرکت لوله‌سازی خوزستان/ دادگستری استان مانع از تخریب و فروش این شرکت می‌شود‌

سرهنگ دالوند همچنین از در خصوص مرحله دوم و سوم این طرح تصریح کرد: بخش دوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری فروشندگان مواد مخدر بوده است که در پی آن 8 نفر بازداشت شدند همچنین در مرحله سوم کسانی که با تیراندازی در مراسم‌ها و یا خودنمایی با سلاح گرم عامل کاهش میزان امنیت بودند توسط کارآگاهان پلیس با هماهنگی مقام قضایی شناسایی و دستگیر شدند که در این خصوص هم 3 نفر دستگیر و مقادیری سلاح گرم و گلوله جنگی کشف و ضبط شد.

وی در ادامه افزود: در بخشی از این طرح افراد شروری که باعث ایجاد ترس و ناامنی در میان شهروندان عزیز شده بودند نیز در هدف پلیس قرار گرفتن و در این رابطه 8 نفر دستگیر شدند که مجموعاً کلیه بازداشت شدگان تاکنون به ارتکاب 129 فقره جرم در سطح شهر اهواز اعتراف کردند.

انتهای پیام/341/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امنیت اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۰۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک

آفتاب‌‌نیوز :

پلیس ضد تروریسم در فرانسه پس از بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر ابراز تمایل یک نوجوان ۱۶ ساله مبنی بر اقدام انتحاری در بازی‌های المپیک امسال در پاریس، او را بازداشت کرد.

سخنگوی پلیس عنوان کرد که پس از اعلام علنی این نوجوان در شبکه‌های اجتماعی برای ساخت کمربند انفجاری را دستگیر کرده است. به گزارش BFMTV، این نوجوان روز سه‌شنبه در پی پست‌های ادعایی در تلگرام در منزل پدر و مادرش دستگیر شد. این رسانه فرانسوی همچنین اعلام کرد که در جریان بازرسی از محل سکونت این نوجوان در جنوب شرقی فرانسه، اسناد دست نویسی کشف شد که در آن او از داعش حمایت می‌کرد. 

این سخنگو خاطرنشان کرد که تحقیقات برای تعیین اینکه آیا او واقعاً قصد انجام یک اقدام تروریستی را داشته یا خیر ادامه دارد.

به گزارش رویترز، دولت فرانسه همچنین از ۴۵ کشور خارجی برای استقرار چندین هزار نیروی نظامی، پلیس و غیرنظامی اضافی برای تضمین امنیت بازی‌ها درخواست کمک کرده است. اوایل این ماه مکرون رئیس‌جمهور فرانسه ابراز اطمینان کرد که مراسم افتتاحیه که قرار است در رودخانه سن برگزار شود، طبق برنامه پیش خواهد رفت. با این حال، او خاطرنشان کرد که فرانسه برنامه‌های اضطراری، از جمله پشتیبان‌ها و گزینه‌های جایگزین هم دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • ماجرای عجیب سارقی که با پابند الکترونیکی به سرقت می‌رفت
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • سوءاستفاده از احساسات زنان با پیج مادر
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه