Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران گفت: در مورد ممنوعیت سفرها همواره استان تهران و البرز یکپارچه دیده می شود و با توجه به اینکه چهارشنبه و شنبه آینده فعالیت اداری داریم محدودیت سفرهای بین شهری در تهران عملاً اجرایی نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: درخواست ما از ستاد ملی کرونا این است که نسبت به تمدید بازنشستگی نیروهای بهداشت و درمان اقدام کنند که این موضوع در کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد تصویب شده و امید است در ستاد ملی نیز مصوب می‌شود تا کمبود نیروی انسانی با تمدید بازنشستگی این افراد پوشش داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در مورد ممنوعیت سفرها همواره استان تهران و البرز یکپارچه دیده می شود و با توجه به اینکه چهارشنبه این هفته و شنبه آینده فعالیت اداری داریم محدودیت سفرهای بین شهری در تهران عملاً اجرایی نمی‌شود و بیشتر سعی می‌شود که منع تردد بین استانی اعمال شود؛ ضمن اینکه به فرمانداران تکلیف شده تا از صدور مجوز تردد خوداری کنند.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: در استان تهران زیرساخت شبکه های بهداشت مثل سایر استان‌ها وجود ندارد همچنانکه در سامانه‌سیب در همه استان‌ها بالای ۹۵ درصد ثبت‌نام داشتند ولی در استان تهران از بدو شروع به همت دانشگاه علوم پزشکی ۷۰ درصد ثبت نام کردند و ۳۰ درصد از رصد و پایش سامانه خارج هستند.

محسنی بندپی گفت: آمار و اطلاعات دقیقی از گروه های سنی در تهران نداریم که از سازمان هدفمندی یارانه ها درخواست داشتیم که اطلاعات افراد را ارائه کنند که متاسفانه تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا بازنشستگی بهداشت و درمان نیروی انسانی پوشش استان تهران دانشگاه علوم پزشکی هدفمندی یارانه تهران البرز استاندار تهران کرونا ممنوعیت سفرها مجوز تردد بین استانی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۰۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگیری از هدر روی ۲۵ میلیون متر مکعب آب در نظرآباد

حمیدرضا رحیمی گفت : با توجه به تشدید تنش آبی در دشت های غربی استان البرز ، شناسایی و انسداد چاههای غیر مجاز در این منطقه شتاب یافته است.

وی گفت : اکنون طرح پایش سفره های زیر زمینی و تقویت آنها با استفاده از طرح های تغذیه مصنوعی در نظرآباد و غرب استان البرز با جدیت دنبال می شود.

رحیمی اظهار کرد: در کنار حفاظت از آبهای زیر زمینی ، صیانت از آبهای سطحی نظرآباد نیز با دقت و نگاه ویژه در دست اقدام است.

وی گفت : اوایل سال جاری هفت کیلومتر از حریم و بستر رودخانه کردان در محدوده شهرستان نظرآباد از ساخت وسازهای غیر مجاز پاکسازی شد.

مدیر امور منابع آب نظرآباد اظهار کرد: طی این مدت ۵۷ هزار متر مربع از زمین های حاشیه رودخانه کردان در شهرستان نظرآباد از دست متصرفان غیر قانونی آزاد سازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • وزارت بهداشت: زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رویم
  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگار‌های الکترونیک؛ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • پیشگیری از هدر روی ۲۵ میلیون متر مکعب آب در نظرآباد
  • داروخانه‌های معتبر اینترنتی‌ مجاز به فروش شیر خشک نیستند
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • تغییرات فرمانداران و مدیران کل در استان اصفهان