Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد شریف  عضو جبهه اصلاحات ایران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، درباره حضور محمدجواد ظریف در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: تاکنون هیچ تمایلی از سوی ظریف برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری مشاهده نکردیم.

وی افزود: آقای ظریف از سوی احزاب اصلاح‌طلب بیشترین پیشنهاد را دارا بود اما نشانه‌ای که نشان‌دهنده این باشد که ظریف می‌خواهد برای انتخابات حضور یابد یا خیر دریافت نکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته باید تا آخر ثبت‌نام منتظر ماند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اصلاح‌طلبان تا کنون با ظریف جلسه‌ای داشته‌اند یا خیر گفت: اصلاح‌طلبان تا کنون با آقای ظریف هیچ جلسه‌ای نداشته‌اند و یکی از دلایلی که رأی‌گیری نهایی نیز صورت نگرفت به دلیل عدم ارائه برنامه توسط آقای ظریف و چند گزینه دیگر بود.

شریف در پاسخ به این پرسش که محسن هاشمی امروز گفته است برای ثبت‌نام منتظر نظر نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان است گفت:‌ همه 14 گزینه‌ای که توسط احزاب به جبهه اصلاحات ایران معرفی شدند می‌توانند در انتخابات ثبت‌نام کنند. آقای محسن هاشمی اگر برای انتخابات نام‌نویسی نکند در فرآیند رأی‌گیری قرار نمی‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری اصلاحات جبهه اصلاحات ایران ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۰۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنجشنبه ششم اردیبهشت در صدا وسیمای خراسان رضوی برگزار می شود .

محسن نصر پور افزود: همچنین برنامه تبلیغات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم به صورت رایگان توسط صداوسیمای خراسان رضوی تهیه و پخش خواهد شد.

وی افزود: هیأت نظارت بر انتخابات و ستاد انتخابات استان هم بر ضبط مناظرات نامزدها و برنامه های تبلیغاتی آنان نظارت خواهد کرد.

در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی  آقایان حسنعلی اخلاقی امیری و کاظم معتمدی فر برای راهیابی به مجلس شورای با هم رقابت می کنند.

دیگر خبرها

  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تبلیغ نافرمانی مدنی توسط رئیس جبهه اصلاحات